اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست تل‌آویو از آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار باقی‌ماندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا شدند.

درخواست تل‌آویو از آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، انتشار اخبار تأییدنشده‌ای مبنی بر احتمال تصمیم آمریکا برای حذف کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی این کشور، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز (جمعه) در راستای عجز و لابه‌های خود درخصوص ایران، از دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» خواستند که نام سپاه را از لیست سازمان‌های تروریستی خود حذف نکند.

بنت و لاپید در بیانیه‌ای مشترک ادعا کردند: «سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است که هزاران نفر از جمله آمریکایی‌ها را به قتل رسانده است. برای ما سخت است باور کنیم که ایالات متحده تعریف خود را به عنوان یک سازمان تروریستی حذف کند».

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، در این بیانیه ضد ایرانی ادعا شده است: «سپاه پاسداران ایران، حزب‌الله لبنان است، جهاد اسلامی در غزه است، حوثی‌ها در یمن است، آنها شبه‌نظامیان در عراق هستند».

بنت و لاپید در ادامه ادعاهای تکراری و نخ‌نما شده مدعی شدند: «سپاه پاسداران در پس حملات به غیرنظامیان و سربازان آمریکایی در سراسر خاورمیانه، از جمله در سال گذشته، قرار دارد. آنها کسانی هستند که پشت برنامه‌های ترور مقامات ارشد دولت آمریکا هستند».

مقام‌های رژیم جعلی صهیونیستی ادعا کردند: «تلاش برای از بین‌بردن تعریف سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی، توهین به قربانیان و محو یک واقعیت مستند است که دارای شواهد بی چون و چرایی است. برای ما سخت است باور کنیم که تعریف سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی در ازای وعده آسیب نرساندن به آمریکایی‌ها لغو شود».

بنت و لاپید در پایان افزودند: «جنگ با تروریسم ماموریت تمام جهان است. ما معتقدیم که آمریکا نزدیک‌ترین متحدان خود را در ازای وعده‌های توخالی تروریست‌ها رها نخواهد کرد».

پیش از این، پایگاه خبری «میدل ایست‌ای» در گزارشی به موضوع وقفه در مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخته و نوشته بود: «آمریکا از برداشتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی خارجی آمریکا خودداری می‌کند». (جزئیات بیشتر

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول