اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد

نماینده آمل در مجلس با اشاره به اقدامات مثبت دولت در شش ماه اخیر گفت: دولت برای کنترل گرانی در بازار به‎صورت جدی به بازار و زنجیره توزیع کالا نظارت کند.

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات دولت در 6 ماهه نخست امسال گفت: اقدامات دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه قابل تحسین است و ما شاهد حرکت‌های جدی از سوی دولتمردان برای انجام امور هستیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم واکسیناسیون در بحث بیماری کرونا با سرعت قابل توجه و در سطح وسیعی هستیم که این اقدام دولت آرامش را به جامعه بازگرداند.

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مفید و مؤثر دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی بود که در جریان این سفرها از یکسو مردم می‌توانستند از نزدیک مشکلات خود را با عالی‌ترین مقامات اجرایی مطرح کردند و از سوی دیگر رئیس جمهور و وزرا در جریان مشکلات مردم قرار می‌گرفتند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس جمهور در این 6 ماه شخصاً به مسائل مختلف در حوزه‌هایی همچون گمرک و مشکلات کارخانجات ورود و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

وی افزود: اقدامات رئیس جمهور در بحث حمایت از کارخانجات و رفع موانع تولید بارقه امید را در دل تولیدکنندگان و کارآفرینان ایجاد کرد. 

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که ما  تورم داریم اما باید بدانیم که این تورم در شرایطی است که ما با تکیه بر درآمدهای غیر نفتی خود کشور را اداره می‌کنیم و همین مسئله کار را برای ما سخت کرده است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در بحث کنترل گرانی در بازار می‌توان انجام داد این است که دولت به طور جد نظارت بر بازار و زنجیره توزیع کالا را در دستور کار خود قرار دهد که همین مسئله می‌تواند تورم را حد قابل توجهی کاهش دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول