اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

18 ورزشکار آذربایجان‌غربی در سال جدید به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند

18 ورزشکار از آذربایجان‌غربی طی روزهای اخیردر رشته های والیبال بزرگسالان، اسکیت‌، فوتسال و والیبال جوانان برای شرکت در اردوهای آمادگی تیم های ملی در سال جدید دعوت شدند.

18 ورزشکار آذربایجان‌غربی در سال جدید به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند

سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از دعوت ۱۸ورزشکار استان به تیم‌های مختلف ملی در سال جدید خبرداد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان ۲۵ بازیکن را به نخستین مرحله اردوی تیم ملی که از روز ۲۰ فروردین ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود فراخواند که نام 6 بازیکن ارومیه ای نیز در میان آنها دیده می شود.

وی افزود: میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و میثم صالحی بعنوان ۶ بازیکن ارومیه‌ای به همراه ۱۹ بازیکن دیگر، دعوت شدگان به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران هستند که باید روز شنبه ۲۰ فروردین خود را به امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی مردان در کمپ‌ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی کنند.

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در سال ۱۴۰۱ در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌های ۲۰۲۲، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی هانگژوی چین شرکت می‌کند.

خوبدل ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در پیست اسکیت آزادی تهران و با حضور ۴۶ ورزشکار در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد که از بین این نفرات، ۲۰ ورزشکار برتر معرفی و به مرحله بعدی اردو دعوت شدند که  آزاد همتی در بخش پسران و سما شیخ بگلو در بخش دختران ۲ اسکیت باز استان آذربایجان‌غربی در بین نفرات منتخب قرار گرفتند تا خود را برای حضور در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ هانگژو چین آماده کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین وحید شمسایی سرمربی تیم ملی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان را اعلام کرد و در بین نفرات دعوت شده ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای به نام های سالار آقاپور (بازیکن کنونی باشگاه مس سونگون و بازیکن سابق اروم شاپرک ارومیه) و بهزاد رسولی (دروازه بان کنونی باشگاه گیتی پسند و بازیکن سابق اروم آلیاژ ارومیه) دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در جدیدترین لیست نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان ۶۰ بازیکن دعوت شده اند که آذربایجان‌غربی هشت نماینده در این لیست دارد، این اردو در سه مرحله و از ۱۵ فروردین آغاز خواهدشد که امیرمحمد حیدری‌زاد، حمیدرضا خلیلی، مبین نصری، ارشیا خلیلی، شایان سپهری‌فر در گروه اول، امیرمبین باجلانی و متین محمدزاده در گروه دوم و پارسا حیدری در گروه سوم در این اردو حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اردوی گروه اول طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، گروه دوم طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ و گروه سوم طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول