اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: هدف مذاکرات ریاض، تجاوز و محاصره بیشتر یمن است

رئیس شورای سیاسی عالی یمن ضمن انتقاد از سیاستهای آمریکا و انگلیس علیه ملت این کشور، گفت که عربستان و امارات صرفا مجریان توطئه هستند.

صنعاء: هدف مذاکرات ریاض، تجاوز و محاصره بیشتر یمن است

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رئیس شورای سیاسی عالی یمن تأکید کرد که توطئه‌های دشمنان، ملت یمن را در همه سطوح هدف قرار می‌دهد و تحریم می‌کند.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد، ائتلاف متجاوز، به صورت قاطع، واقعیت این تجاوز و چهره واقعی آن را نشان داد؛ به نحوی که سطح کینه آن، در اقدامات و لذت بردن این ائتلاف از محاصره ملت یمن، مشخص است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس، در پس این توطئه‌های خصمانه قرار دارند، تصریح کرد، عربستان، امارات و «منافقان و خیانتکاران داخلی، صرفا مجریان توطئه‌های آمریکاییها و انگلیسیها هستند».

این مقام یمنی، با تأکید بر شکست حتمی این توطئه‌ها، خاطر نشان کرد، باید بین ملت و نهادهای دولتی، همکاری وجود داشته باشد؛ زیرا ملت، کل توطئه‌های ائتلاف را نقش بر آب کرده است.

المشاط با بیان اینکه آگاهی ملت یمن باعث شد که فریب تبلیغات دشمن را نخورد، تصریح کرد، ملت یمن، دروغها و سیاه‌نماییهای دشمنان را باور نخواهد کرد؛ زیرا به خوبی می‌داند که چه کسانی عامل مشکلات و تحریم آنان هستند.

وی با اشاره به توطئه ائتلاف سعودی برای ایجاد هرج‌ومرج و ناامنی در داخل یمن، گفت: «نیروهای ائتلاف، طرحی را طراحی کردند تا با بمب‌گذاری، انفجار و کشتار جمعی، ملت را هدف قرار دهند».

این مسئول یمن با تأکید بر اینکه در برابر این محاصره، دست بسته نخواهند ماند و قطعا پاسخ خواهد داد، خطاب به خائنان تصریح کرد: «حق این ملت را از شما خواهیم گرفت. آنچه درباره مذاکرات ریاض نیز گفته می‌شود، عنوانش صلح است، ولی باطن آن، تجاوز و محاصره بیشتر و شدیدتر است».

المشاط با بیان اینکه چنین نشستهایی با هدف متحد کردن جبهه‌های منافقان و خیانتکاران شکست خورده است، خاطر نشان کرد: «در این مذاکرات قصد دارند، منافقان داخلی را متحد کنند تا به حملات و محاصره خود ادامه دهند».

وی ضمن انتقاد از استانداردهای دوگانه ائتلاف سعودی به خاطر دعوت به صلح و انجام کشتار جمعی ملت یمن، گفت: «مردم یمن را تا چه اندازه احمق فرض می‌کنند که همزمان با محاصره، آنان را به صلح دعوت می‌کنند؟».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان خطاب به دشمنان ملت یمن تأکید کرد: «شما شکست می‌خورید و تمامی طرحهایتان نیز شکست خواهد خورد؛ زیرا ملت یمن، در موضع حق قرار دارند».

‎‌‎‌‌‎ انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول