اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی آیت‌الله فاطمی‌نیا/ مردم دعا کنند

سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان ایشان گفت: طی ۱۵ روز گذشته بیماری سرطان استاد فاطمی‌نیا عود کرد و شدت یافت و در این روزهای اخیر نیز متاسفانه شدت بیشتری گرفته است.

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی آیت‌الله فاطمی‌نیا/ مردم دعا کنند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شب گذشته در پی شدت یافتن بیماری آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، بیت ایشان از مردم درخواست کردند، برای سلامتی ایشان دعا کنند.

سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان ایشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: طی ۱۵ روز گذشته بیماری سرطان استاد فاطمی‌نیا عود کرد و شدت یافت و در این روزهای اخیر نیز متاسفانه شدت بیشتری گرفته است.

وی افزود: استاد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌ها بستری است و از تمام مردم عزیز خواستاریم تا برای بهبود وضعیت ایشان دعا کنند.

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول