اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

از خدمت جهادی تا استقبال از گردشگران نوروزی

همه ساله با آغاز بهار و لحظه سال تحویل تمامی افراد برنامه ریزی میکنند تا در جمع خانواده باشند اما اینجا در روستای شگیم نیکشهر اعضای گروه پزشکی «وشین دیار مکران» به درمان بیماران می‌پردازند.

از خدمت جهادی تا استقبال از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، همه ساله با آغاز بهار و لحظه سال تحویل تمامی  افراد برنامه ریزی میکنند تا در جمع خانواده باشند اما شرایط و سبک زندگی امروزی گاهی این فرصت های شیرین را از ما دریغ می‌کند.

بسیاری از مردم لحظه سال تحویل را در محل کار تجربه می کنند مانند پزشکان و پرستارانی که برای سلامتی مردم از جان خود مایه میزارن و رنج دوری از خانواده رو تحمل میکنند.

در این بین اعضای گروه پزشکی وشین دیار مکران در اوقات فراغت و خارج از شیفت کاری در لحظه سال تحویل 1401 در روستای شگیم به ویزیت رایگان بیماران نیازمند پرداختند.

دکتر فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان زایمان در این زمینه گفت: امسال نیز مثل سالهای گذشته دوست داشتم در کنار خانواده باشم اما این توفیق انجام نشد ولی از اینکه در میان مردم بلوچ و اهالی روستای شهید پرور شگیم هستم و میتوانم بخشی از آلام مردم را درمان کنم خیلی خوشحال هستم چرا که فکر کردم این کوچکترین کاریست که برای مردم این روستا انجام می دهیم.

 

خانم زاهد ضمن دعوت  از خیرین و  همکاران خود در سراسر نقاط کشور برای پیوستن به موسسه نیکوکاری وشین دیار مکران گفت: این کار خیرخواهانه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام شده است و هدف از اجرای آن کاهش فاصله بیمار به پزشک است و در این طرح به کمک خیرین و پزشکان داوطلب بیماران به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.   

در کنار ویزیت رایگان و در لحظه تحویل سال 1401 اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نیکشهر با اهدای گل و حلوا و اجرای برنامه های شاد فرهنگی -هنری از گردشگران پذیرایی کردند.

 

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری نیکشهر نیز ضمن تبریک آغاز سال 1401  گفت: اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نیکشهر  با تمامی ظرفیت ها  و بسیج امکانات، مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی  است.

وی افزود: برای اسکان مسافرین نوروزی 8 نقطه محل  در شهر نیکشهر پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: 3 مجتمع خدمات رفاهی و و بین راهی مجهز به پمپ بنزین 24 ساعته آماده خدمات رسانیست و برای مسافران غیر بومی نیز که مشکل کدینگ کارت سوخت دارند با کارت های ویژه جایگاهها سوخت رسانی می شوند.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول