اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون وزیر بهداشت: طرح‌های نیمه‌تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجموعه‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: طرح‌های نیمه‌تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می‌شود.

معاون وزیر بهداشت: طرح‌های نیمه‌تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به سمنان و حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از تعدادی از مراکز درمانی و پروژه‌های جدید و توسعه‌ای در حال ساخت این دانشگاه بازدید کرد.

 در این بازدیدها که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند، کریمی در اولین برنامه بازدید و دیدار عیدانه خود، از مرکز سوانح و سوختگی و بخش ICU کرونا مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بازدید کرد.

وی ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید به کادر درمان، روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش‌های تمام همکاران در یک سال اخیر به‌ویژه مدیریت و کنترل بیماری کووید- ۱۹ تقدیر کرد.

کریمی از بخش‌ها و واحدهای مختلف پروژه در حال ساخت مرکز جامع سرطان و رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واقع در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر بازدید و ضمن رضایت از مراحل و میزان پیشرفت این پروژه تأکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این معاونت تمام تلاش و همکاری را در جهت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم منطقه‌ای خواهد کرد.

وی گفت: امیدواریم با ادامه حمایت‌های مسؤولان استانی و شهرستانی، در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری کامل این مرکز باشیم.

کریمی به‌اتفاق هیأت همراه با حضور در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان، از بخش‌ها و واحدهای مختلف این مرکز درمانی بازدید و ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید به کارکنان پرتلاش، با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران قدردانی کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه توسعه‌ای و در حال ساخت ساختمان جدید این مرکز بازدید و از زحمات و تلاش‌های ریاست، معاونان، مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای توسعه زیرساخت‌های فیزیکی در این دانشگاه تقدیر کرد. 

در ادامه سفر یک روزه کریمی از مجموعه‌های مختلف زیرپوشش دانشگاه، وی به‌اتفاق هیأت همراه، با حضور در شهرستان مهدی‌شهر، از بیمارستان ۱۵ خرداد این شهرستان بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن گفت‌وگو با مدافعان سلامت این مرکز و عرض تبریک نوروز باستانی، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه تمام کارکنان خودم این مرکز در طی چند سال اخیر مدیریت و کنترل بیماری منحوس کووید- ۱۹ و همچنین ارائه خدمات سلامت به هموطنان عزیز با اهدای هدایایی قدردانی کرد. 

در حاشیه بازدیدهای کریمی از مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه، وی ضمن گفت‌وگو با تعدادی از بیماران و مراجعان به این مراکز، از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات درمانی به این عزیزان قرار گرفت و ضمن رضایت از این اقدامات، روند این خدمات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در این بازدیدها، معاون درمان،  معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی، رئیس ستاد نوروز ۱۴۰۱، مدیر اجرایی حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه و مدیران این مراکز، دکتر کریمی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/74002/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول