اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رد شایعات علت فوت یکی از کارکنان بهشت زهرا تهران از سوی خانواده وی

خانواده داغدار مرحوم علی چراغ روشن ضمن رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره علت تصمیم وی مبنی بر پایان دادن به حیات خویش، اعلام کردند: علی‌رغم نوع خاص خدمات رسانی در این سازمان ، فضای کاری صمیمی بوده و پرسنل رضایت خاطر دارند.

رد شایعات علت فوت یکی از کارکنان بهشت زهرا تهران از سوی خانواده وی

به گزارش خبرنگار فارس، در روزهای گذشته خبر ناگوار درگذشت یکی از کارکنان بخش عروجیان بهشت زهرای تهران در اثر اقدام به خودکشی در روز اول سال جدید منتشر شد و عنوان شد که این فرد به دلیل فشار کاری و مشکلات روانی ناشی از کار در بهشت زهرا اقدام به خودکشی کرده است.

اما در بیانیه‌ای  که به تائید و امضای خانواده آن مرحوم رسیده و  در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفته است، این خانواده داغدار ضمن رد تمام شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره علل بروز این تصمیم دلخراش منتشر شده است، این تصمیم را به علت شرایط کاری ندانسته و عنوان کردند: فضای حاکم بر محیط کار مرحوم، علی‌رغم نوع خاص خدمات رسانی، صمیمی بوده و پرسنل به واسطه خدمت‌رسانی به شهروندان داغدار، رضایت خاطر دارند. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
اینجانبان ضمن تأسف و تأثر درگذشت عزیزمان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، علی چراغ روشن رحمت و غفران الهی مسئلت می‌نمائیم.

ما خانواده داغدار چراغ روشن، با پذیرش این مصیبت وارده، اعلام می‌کنیم انتشار برخی شایعات و اخبار ناموثق، نه تنها در روشن شدن علت حادثه کمکی نمی‌کند که بر آلام و داغ این حادثه می‌افزاید.

ما ضمن رد تمام شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره علل بروز این تصمیم دلخراش منتشر شده، مضطرب و نگران پرسنل زحمتکش سازمانی هستیم که این اخبار کذب و غیرموثق، روح و روان آن‌ها را آزرده ساخته است.

و با تاکید بر این مطلب که برخی از اعضای خانواده مرحوم، شاغل در سازمان بهشت زهرا(س) هستند، فضای حاکم بر محیط کار، علی‌رغم نوع خاص خدمات رسانی، صمیمی بوده و پرسنل به واسطه خدمت‌رسانی به شهروندان داغدار، رضایت خاطر دارند. 

همچنین از مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و مدیران مجموعه برای پیگیری امور مربوط به پس از این مصیبت و تلاش برای شفاف سازی در خصوص این رویداد قدردانی می‌کنیم.

خانواده داغدار علی چراغ روشن
و مادر شهید آرمیده در قطعه۵۰ قاسم چراغ روشن»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول