اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امام جمعه دهلران: اگر نمی‌توانید راه را درست کنید تا خودمان اقدام کنیم

امام جمعه دهلران گفت: مسوولان اگر توان رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی دهلران را ندارند به مردم اعلام کنند تا با کمک خیرین استان‌های کشور، بیل و کلنگی به دست بگیریم و جاده‌ها را درست کنیم.

امام جمعه دهلران: اگر نمی‌توانید راه را درست کنید تا خودمان اقدام کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در واکنش به مرگ یک خانواده در جاده‌های مواصلاتی شهرستان دهلران - مهران که چند روز پیش اتفاق افتاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یک بار دیگر خواستار رسیدگی فوری به وضعیت این جاده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: خبر دلخراش و ناگوار مرگ یک خانواده در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، دل هر انسانی را آزرده کرد؛ امیرعلی ۱۱ ساله تنها بازمانده این خانواده است که پدر و مادر و برادر ۵ ساله‌اش را از دست داده، و بدنش متلاشی شده و یک چشم خودش را از دست داده و نیازمند دعای خیر مردم است.

وی افزود: مسوولان اگر توان رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی دهلران را ندارند به مردم اعلام کنند تا با کمک خیرین استان‌های کشور، بیل و کلنگی به دست بگیریم و جاده‌ها را درست کنیم.

امام جمعه دهلران گفت: آیا آقای رئیس جمهور و هیات دولت صدای شیون و ناله این خانواده‌ها را می‌شنود؟ مسوولان چرا کوتاهی می‌کنند؟ چرا باید جاده‌های ما با این ترددهای سنگین، هنوز جاده روستایی باشد؟ دهلران در مسیر اصلی تردد مردم از غرب به جنوب کشور و زوار و راهیان نور و... است.

وی افزود: با این اوضاع جاده‌ها، مسوولان چگونه آرامش دارند؟ آنوقت کسی هم ندا می‌دهد که تریبون‌ها زاویه درست می‌کنند! کجا زاویه درست می‌کنند؟ وقتی مسوولی ناتوان باشد و نتواند حرف مردم را برساند، به گردن تریبون‌ها می‌اندازید؟ تریبون‌ها صدای مردم را می‌رسانند؛ امروز صدای این تریبون باید به گوش شخص رئیس جمهور برسد.

امام جمعه دهلران در ادامه، با گلایه از عملکرد مسئولین استانی بیان کرد: مسوولان استان هم باید به خود بیایند، با چند دور زدن و سمینار و همایش نمی‌شود، مردم به امید شما مسوولان زندگی می‌کنند؛ اگر کسی هم واقعا توانایی ندارد، کنار برود تا کسانی که می‌توانند وارد میدان شوند، کسانی که با رایزنی و عدم شایسته سالاری روی کار بیاید، نشانه‌اش هم این است. 

وی افزود: از شخص نماینده مجلس می‌خواهیم که صدای این خانواده‌ی مظلوم و مصیبت زده را به گوش رئیس جمهور برساند، به معاون وزیر نه- به شخص وزیر راه پیشنهاد می‌شود برای بازدید جاده‌ها به دهلران بیاورد. 

امام جمعه دهلران در پایان گفت: این صحبت‌های بنده، مچ گیری و کسی را زیر سوال بردن نیست، یک لحظه‌ای از درد این خانواده برای ما کافیست،  ما می‌گوئیم و می‌رویم، اما درد این خانواده‌ها همچنان پابرجاست؛ مسئولان اگر دنبال نشاط و شادی مردم هستند، بیایند جاده‌ها را درست کنند که مردم غم نبینند، شادی مردم در رفع مشکلات جاده‌ای است.

یکی از مشکلات چندین ساله ی شهرستان دهلران مشکل حوزه راه‌های این شهرستان است که تا کنون  آسیب‌های جانی و مالی فراوانی را برای مردم این شهرستان به دنبال داشته است و پیش تر هم خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان « قصه پر غصه سفرهای ناتمام در جاده مرگ» به این موضوع پرداخته بود که برای اطلاع بیشتر از جزئیات این مشکل می‌توانید گزارش را هم مطالعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول