اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تردد نوروزی ۹۱هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تردد نوروزی ۹۱هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی خبر داد.

تردد نوروزی ۹۱هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نق از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی‌ ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین ماه امسال ۹۱ هزار و ۷۰۱ مسافر از مرزهای ۵ گانه استان تردد کرده‌اند.

ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت تردد در پایانه‌های مرزی استان طی تعطیلات نوروزی اظهار کرد: از این تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر خروجی از ۵ پایانه مرزی استان بوده است.

وی تعداد مسافران ورودی از مرزهای ۵ گانه استان ۲۲ هزار و ۳۱۸ مسافر ذکر کرد و ادامه داد: این تعداد شامل ۱۷ هزار و ۵۲ مسافر ورودی ایرانی و ۵ هزار و ۲۶۵ مسافر ورودی خارجی است.

شکری تعداد مسافران خروجی از مرزهای استان را ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۸۱۱ مسافر خارجی و ۶۳ هزار و ۵۷۳ مسافر ایرانی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مرز بازرگان با ۳۸ هزار و ۳۲۹ مسافر، رازی با ۲۹ هزار و ۱۷۸ و تمر چین با ۱۳ هزار و ۹۵۷ بیشترین تردد مسافر را داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی همچنین از استمرار اقدامات ایمنی و نظارتی این اداره‌کل در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تا کنون ۱۰ پیام و مصاحبه نیز در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح نوروزی و پیام‌های ایمنی در صدا و سیما و فضای مجازی انجام و پخش شده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول