اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چتر مهربانی بر سر «محمد» ۵ ساله گسترده شد

پس از انتشار گزارش کودک ۵ ساله مبتلا به تشنج شدید، جمعی از خیرین نیک اندیش با مهرورزی و کمک‌های مومنانه توانستند بخشی از آلام این خانواده را کاهش داده و موجب شادمانی خانواده «محمد» شوند.

چتر مهربانی بر سر «محمد» ۵ ساله گسترده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، در پی انتشار گزارش کودکی که از روزهای اول پس از تولد به بیماری تشنج مبتلا شده بود و توان انجام فعالیت مانند هم سالانش را نداشت، خیرین و نیکوکاران دست به دست هم داده و مهرورزی و محبت خود را از این خانواده دریغ نکرده و به یاری «محمد» شتافتند.(مطالعه گزارش قبلی)

خبرنگار فارس در راستای رسالت خبری، همراه با جمعی از نهادهای حمایتی و کمک رسان پیگیر رسیدگی به این کودک شد تا بتوان بخشی از دردهای این خانواده را کاهش داد.

در محفل زیارت عاشورا گزارش «محمد» را دیدیم

مجتبی طاعتی مدیر جمعیت هلال احمر شهرقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در محفل زیارت عاشورا هلال احمر استان بودیم که با گزارش کودک ۵ ساله و کلیپی از وضعیت «محمد» مواجه شدیم و بلافاصله پس از خواندن زیارت عاشورا نشست اختصاصی در هلال احمر تهران جهت کمک و رسیدگی به این کودک برگزار شد و با پیگیری از خبرگزاری فارس توانستیم به همراه جمعی از خیرین با خانواده محمد دیداری داشته باشیم و از نزدیک وضعیت او را بازدید کنیم که سپس نیازهای ضروری و دارویی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: همچنین به مناسبت تولد محمد، با همکاری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و معاون امور داوطلبان و پیگیری هلال احمر شهرستان قدس، هدایایی جهت تبریک اهدا شد.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شهرقدس افزود: این گزارش موجب ایجاد کار خیر جمعی شد و هلال احمر نیز در حد توان در کنار محمد بوده تا بتوان با مساعدت‌های مورد نیاز بخشی از آلام خانواده را کاهش داده و دل خانواده را شاد کنیم.

در هر جایگاه و لباسی می‌توان کار خیر کرد

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس به محض اطلاع از شرایط نامناسب جسمی این کودک خردسال در اجرای مسئولیت  اجتماعی خود با بهره گیری از ظرفیت خیرین، اقدام به تامین بخشی از نیازمندی‌های این کودک از جمله تخت و تشک مورد نیاز و کپسول اکسیژن کرد.

این معاونت معتقد است دست‌گیری از شهروندان نیازمند، محدود به اقشار خاص نبوده و هر کسی در هر جایگاه و لباسی می‌تواند در اینگونه امور خیر مشارکت داشته باشد.

خدمت خالصانه به نیابت از امام مهربانی‌ها

گزارش «محمد حسین شکوه وند» بازتاب‌های متعددی در گروه‌های مختلف فضای مجازی داشت و از مراکز خیریه جهت کمک به این خانواده پیگیر شده و ضمن ابراز مهرورزی درصدد کمک به او برآمدند و این مهربانی همچنان ادامه دارد.

در این میان خادمیاران کانون خدمت رضوی سلامت استان تهران نیز به نیابت از امام مهربانی‌ها علاوه بر پیگیری احوال محمد و تلاش در جهت خدمت‌رسانی به این خانواده، درصدد تامین وسایل مورد نیاز مانند کالسکه مخصوص، ارائه خدمات پزشکی و درمانی برآمده و محبت‌های خالصانه خود را از این خانواده دریغ نکرده و «محمد» را در آغوش مهر رضوی قرار دادند، علاوه بر این، مسوولان بهزیستی شهرقدس نیز پیگیر رسیدگی به این خانواده و کودک شدند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول