اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مدال برنز مسابقات بین‌المللی اختراعات سوئیس در دستان مخترع سمنانی

مخترع سمنانی رتبه سوم و مدال مسابقات بین‌المللی اختراعات سوئیس ۲۰۲۲ را به دست آورد.

مدال برنز مسابقات بین‌المللی اختراعات سوئیس در دستان مخترع سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محیا قوچانی ، مخترع سمنانی با اختراع دستگاه و روش هیبریدی مدیریت تولید و ذخیره انرژی در ساختمان‌های قارچی شکل در بخش معماری- عمران و در حوزه تأسیسات ساختمان مسابقات بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های سوئیس، مدال برنز و مقام سوم را کسب کرد.

قوچانی، مخترع سمنانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی و تخصصی اختراعات کشور سوئیس همه‌ساله زیر نظر و حمایت مستقیم دولت فدرال سوئیس و شهردار ژنو و با حمایت سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO، حمایت فدراسیون جهانی مخترعان IFIA، سازمان‌های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعان و وزارتخانه‌های علوم، آموزش و تحقیقات بیش از 45 کشور معتبر ازجمله فرانسه، آلمان، رومانی، روسیه، کرواسی، مالزی، مجارستان، پرتغال، هلند، اسپانیا، کره جنوبی، تایوان، ایران و ...برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری در جهان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی فدراسیون، بسترسازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوران است.

استاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان، اشتغال و کارآفرینی و تأمین سرمایه‌های انسانی بر اساس نیازهای روز صنعت را از اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به علت فعالیت تجربی، تلفیق علم و عمل در تدریس، تدریس در محیط واقعی کار یا محیط‌های شبیه‌سازی‌شده، استفاده از تکنسین‌های خبره در جهت تدریس واحدهای عملی، استفاده از رویکرد آموزش گروهی و مشارکتی باعث ارتقای سطح علمی و کیفیت آموزش دانشجویان این دانشگاه می‌شود.

به گزارش فارس؛ به‌طور متوسط همه‌ساله در حدود یک هزار مخترع از 45 کشور جهان در این رخداد بین‌المللی در فضایی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ژنو حضور می‌یابند.

آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به‌طور میانگین در حدود 100 هزار نفر بوده که در حدود نیمی از این بازدیدکنندگان، متخصصان و سرمایه‌گذاران کارخانه‌ها و مراکز مهم تولیدی هستند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول