اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرلشکر سلامی: امروز حاج‌قاسم زنده‌تر از همیشه در قلب‌های مردم است/ بهبود کیفیت و کمیت حرکت راهیان‌ نور هدف اصلی ماست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بیش از 40 سال حضور در کنار سردار دل‌ها، امروز احساس می‌کنم روح حاج‌قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند؛ چراکه اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

سرلشکر سلامی: امروز حاج‌قاسم زنده‌تر از همیشه در قلب‌های مردم است/ بهبود کیفیت و کمیت حرکت راهیان‌ نور هدف اصلی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسین سلامی صبح امروز در بازدید از یادمان شهدای شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خاک پاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی است که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند. 

وی بیان کرد: در جای جای یادمان‌ها حضور شهدا به معنای واقعی کلمه احساس می‌شود، کشور و سرزمین‌ ما شهدای بزرگی دارد و باید قدر آن دانسته شود که این باعث جاودانگی خواهد شد. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از دو سال عطش، خوشبختانه امسال سفرهای راهیان‌نور برگزار شد و زائران زیادی از جای جای کشور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا استقبال باشکوهی انجام دادند. 

سلامی با اشاره به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: با بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دلها، امروز احساس می‌کنم روح حاج قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند چرا که اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است. 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور راهیان‌نور می‌توان گام‌های بهتری را برداشت که این امر هدف ما است. 

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول