اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سهم دولت از درآمد خدمات فیبرنوری تعیین شد

معاون وزیر ارتباطات گفت: دولت به منظور حمایت از توسعه دسترسی فیبر نوری، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات را به میزان یک دهم درصد تصویب کرد.

سهم دولت از درآمد خدمات فیبرنوری تعیین شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ثابت، پر سرعت و با کیفیت مبتنی بر فیبر نوری (Fttx)، یکی از اصلی‌ترین اولویتهای دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت خدمات حوزه ICT به مردم است. در همین راستا هیات وزیران به منظور حمایت از توسعه دسترسی فیبر نوری، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات را به میزان یک دهم درصد تصویب کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و رسیدن به نقطه سر به سری طرحهای توسعه شبکه مبتنی بر (تار) فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۸، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات به کاربران، یک دهم درصد تعیین شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این مبلغ تسهیم درآمد برای ارائه خدمات دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به کاربران دارای درگاه فعال و به شرط تفکیک درآمد خدمات Fttp از سایر خدمات، در صورتهای مالی حسابرسی شده مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، تصویب شده است.
عباسی شاهکوه تصریح کرد: خدمات عمده‌فروشی دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به شرط تفکیک حسابهای مالی عمده‌‌فروشی و خرده‌فروشی در صورتهای مالی حسابرسی شده، رعایت الزامات مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تایید رگولاتوری، از ابتدای سال ۱۴۰۱ مشمول تسهیم درآمد نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول