اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه برنامه‌ اصلی وزارت ارتباطات

معاون امور دولت وزارت ارتباطات گفت: سه محور اصلی راهبردی در استان‌ها، شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال است.

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه برنامه‌ اصلی وزارت ارتباطات

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات در اولین نشست با مدیران کل استان‌ها ضمن تبیین نقشه راه برای پیشبرد اهداف کلان وزارت در استان‌ها به سه محور اصلی و کلیدی مورد توجه وزارت اشاره کرد و گفت: هر استان با توجه به ظرفیت‌های بومی خود سه محور شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های سال جدید در استان قرار دهد.

وی ایجاد فضای رقابتی در توسعه استان‌ها را با توجه به ظرفیت‌های موجود هر استان ضروری دانست و گفت: مدیران کل باید طبق محورهای اعلام شده ظرفیت‌های توسعه استان را احصاء و در اسرع وقت برای تدوین یک برنامه راهبردی به معاونت امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات ارسال کنند.
قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در این نشست ضمن اعلام برنامه‌های استان برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، آذربایجان و عراق ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.
جلیلی نژاد با اشاره به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین مقام معظم رهبری گفت: 50 درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال هستند که می‌طلبد توجه مضاعفی به این حوزه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول