اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رئیس‌جمهور برزیل در بیمارستان نظامی بستری شد

رئیس‌جمهور ۶۷ ساله برزیل، روز دوشنبه (دیروز) به دلیل «درد شکم» در بیمارستان بستری شد.

رئیس‌جمهور برزیل در بیمارستان نظامی بستری شد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای و مقام‌های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارش خود درباره بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل خبر داد، اواخر شامگاه دوشنبه (دیشب) وی به دلیل احساس درد در ناحیه شکم به منظور معاینه به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

طبق گزارش منابع رسانه‌ای محلی در برزیل از قبیل خبرگزاری «جی ۱»، مارکوس پریرا رئیس حزب جمهوری‌خواه برزیل توضیحاتی درباره وضعیت رئیس‌جمهور این کشور ارائه داد. این سیاستمدار برزیلی درباره وضعیت بولسونارو گفت: «آنها می‌گویند که او بیماری رفلاکس و مشکلات شکمی داشت».

به دنبال خبرساز شدن خبر انتقال ژائیر بولسونارو رئیس‌جمهور برزیل به بیمارستان نظامی درر نتیجه درد از ناحیه شکم، «میشله بولسونارو» همسر او و بانوی اول برزیل اعلام کرد که حال شوهر او خوب شده است.

ژائیر بولسونارو اوایل ژانویه سال جاری به دلیل مشکلات روده در بیمارستان بستری شد. وی ماه جولای هم به دلیل سکسکه طولانی و حدودا ده روزه، در بیمارستان بستری شد. سکسکه‌های مکرر باعث شد که او به مدت حدود دو روز تحت نظارت پزشکی باشد.

بولسونارو حدود یک ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۸ حین گردهمایی انتخاباتی در شهر «جویز د فورا» در ایالت «میناس گرایس» برزیل هدف چاقو قرار گرفت اما جان سالم به در برد اما این حمله این باعث مشکلات روده شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول