اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حضور رئیسی در بومهن و دستور تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره این شهر

رئیس‌جمهور از بیمارستان انصار الغدیر بومهن که در چهار سال گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن تاکید کرد.

حضور رئیسی در بومهن و دستور تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره این شهر

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه با حضور در بومهن از شهرستان‌های استان تهران، ضمن بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را تامین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید، وجود نداشتن بیمارستان از منطقه دماوند تا تهران را در تناقض با عدالت درمانی دانست و از نیمه‌کاره رها شدن بیمارستان انصار الغدیر بومهن که می‌تواند این خلاء را تا حد زیادی پر کند، ابراز تأسف کرد.  

در ادامه مسئولان بیمارستان گزارشی از مشکلات و موانع تکمیل این واحد درمانی ارائه نموده و رئیس‌جمهور در همان محل، دستورات لازم برای رفع موانع مورد نظر و تامین نیازمندی‌های لازم برای تکمیل بیمارستان را صادر کرد.

بیمارستان انصار الغدیر یک بیمارستان خیّرساز است که توسط مرحوم حاج عباس جابر انصاری بنا شده و پس از فوت آن مرحوم، از چهار سال پیش تاکنون نیمه کاره رها شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول