اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نمایش سریال‌های پرمخاطب تلویزیون در جدول پخش رمضانی آی فیلم

به مناسبت ماه مبارک رمضان، شبکه آی‌فیلم فارسی با چند سریال طنز و خانوادگی میزبان بینندگانش خواهد بود.

نمایش سریال‌های پرمخاطب تلویزیون در جدول پخش رمضانی آی فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه آی‌فیلم فارسی طبق روال هر ساله با چند سریال طنز و دیگر مجموعه‌های درام تلویزیونی میزبان مخاطبان این شبکه خواهد بود.

امسال بیش از سال‌های گذشته دست شبکه آی‌فیلم برای مخاطبان پر‌تر است و چند سریال قدیمی مانند او یک فرشته بود، إغما، خانه به‌دوش، سه در چهار و. را برای پخش در ماه مهمانی خدا در نظر گرفته است. البته بنا به درخواست مکرر بینندگان سریال جدید آنام و احضار نیز به جدول پخش رمضانی این شبکه اضافه شده‌اند.

او یک فرشته بود
سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی تولید سال ۱۳۸۴ است. حال و هوای این سریال با سریال‌های مناسبتی ماه رمضان تفاوت عمده داشت؛ او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورائی» نام گرفت.

این سریال داستان زندگی مردی به نام «بهزاد» با بازی زنده یاد «حسن جوهرچی» را به تصویر می‌کشد که پس از سانحه ترافیکی با دختری به نام «فرشته» زندگی مشترک وی دستخوش تغییراتی می‌شود و این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد.

إغما
این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی علیرضا افخمی و داریوش مختاری و تهیه‌کنندگی رضا جودی است که در ماه رمضان ۱۳۸۶ پخش شد.

داستان دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌کند که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش بروی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او اکنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست، ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آن‌ها پری مخالف این عمل جراحی توسط پدر است...

سه در چهار
سه در چهار نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی مجید صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی است.
داستان این سریال مربوط به دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجرا‌هایی تازه و بامزه می‌کند.

خانه به‌دوش
مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۳ از رسانه ملی پخش شد.

در خلاصه داستان سریال طنز – اجتماعی «خانه به دوش» آمده است: ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما آقای بیات کلاه‌بردار از آب درمی‌آید…

دخترم نرگس
سریال دخترم نرگس جزو تولیدات معاونت امور استان‌های سیماست که با محتوا و متن قوی مخاطب را به سمت خود جذب کرده است.

این سریال از تولیدات استانی آذربایجان غربی تولید است که به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی تولید شده است.

داستان دخترم نرگس در بستری اجتماعی روایت می‌شود و دارای گره‌ها و فراز و فرود‌های غیرقابل پیشبینی اسـت. این مجموعه نقش خانواده را در حل مشکلات هر یک از اعضا باز تعریف می‌نماید ودر کنار موضوعاتی کـه بیان شد بـه مسئله دریاچه ارومیه، والیبال ارومیه و کسب رزق حلال نیز پرداخت می‌کند.

احضار
مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید است که سال گذشته با روایت داستان و ژانری متفاوت از رسانه ملی پخش شد.

سریال «احضار» به نقد عرفان‌های کاذب می‌پردازد. داستان کلی این سریال روایتگر ماجرای مسافرت مائده و زهره است که دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها قصد دارند به همراه سوسن و شکیبا، دو تن از دوستان نزدیک خود، برای یک سفر تفریحی به شمال کشور بروند و..

آنام
سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال ۹۶ تولید شده است.آنام ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول