اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی: تحقق رشد اقتصادی هشت درصد اولویت دولت سیزدهم است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم برای سال جاری تحقق رشد اقتصادی هشت درصد است که برای مهیا ساختن این امر مهم همه باید تلاش کرده و زمینه های جذب سرمایه گذار را فراهم سازیم.

استاندار آذربایجان‌غربی: تحقق رشد اقتصادی هشت درصد اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه در جمع مردم شهر بکتاش از توابع شهرستان میاندوآب اظهار داشت: ایجاد و رونق اشتغال یکی از مهمترین نتایج جذب سرمایه است و ورود سرمایه به آذربایجان غربی در این برهه بسیار مهم و اساسی است و باید همه ملزومات در این خصوص اجرا شود.

معتمدیان، با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان میاندوآب در بخش کشاورزی گفت: بدون شک تحرک بیشتر این حوزه در این شهرستان نقش مهمی در تحقق رشد اقتصادی مور نظر دولت در آذربایجان غربی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی نیز ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که با جذب سرمایه گذار می توان آنها را به شکوفایی رساند گفت: این استان برای هر بخشی دارای شرایط و توانمندی های ویژه و منحصربه فرد است که اگر درست به این ظرفیت ها نگاه کرده و برنامه ریزی صحیحی برای آنان داشته باشیم بدون شک آذربایجان غربی به استانی پیشرو در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

معتمدیان با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیران کل دستگاه های اجرایی افزود: هدف از این سفرها دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم شهرها و روستاهای استان است تا به این وسیله مسوولان با مشکلات مردم و هر منطقه از نزدیک آشنا شده و با بررسی های میدانی در حل آن تسریع کنند. 

به گزارش فارس، استاندار آذربایجان غربی در هشتمین سفر شهرستانی خود امروز، سه‌شنبه وارد میاندوآب شد.

بازدید از شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب و برگزاری میز خدمت توسط معاونان استاندار آذربایجان غربی و مدیران کل استانی در محل مصلای امام خمینی (ره)  از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سفر مقام عالی دولت در استان به میاندوآب است.

بررسی طرح احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب به عنوان یک پروژه ملی، بازدید از مرکز نگهداری معلولان ذهنی بی‌سرپرست و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در میاندوآب، دیدار از خانواده شهید امانی (شهید راه امنیت)، دیدار با مردم روستاهای یاریجان علیا و حاجی حسن و دیدار با مردم شهر جدید بکتاش در مسجد جامع این شهر، بازدید از کمپ گردشگری نوروزلو، دیدار و سخنرانی در جمع نخبگان و ایثارگران شهرستان و نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استاناز دیگر برنامه‌های سفر محمدصادق معتمدیان به شهرستان میاندوآب است.

میاندوآب با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان بزرگ آذربایجان غربی پس از ارومیه و خوی به شمار می رود.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول