اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مشکل ازدواج دختر بندرعباسی را حل کرد

شب گذشته یک وکیل دادگستری توییتی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس عدلیه برای طرح موضوع مشکل یکی از موکلان خود منتشر کرد کرد که با پیگیری رییس کل دادگستری هرمزگان همراه شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مشکل ازدواج دختر بندرعباسی را حل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،شب گذشته بود که یک وکیل دادگستری توییتی خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس عدلیه برای طرح موضوع مشکل یکی از موکلان خود منتشر کرد. این وکیل دادگستری با اعلام اینکه «دختری 30 ساله نزدیک به دو هفته است قصد ⁧ ازدواج ⁩ دارد و بعلت مسدود بودن کد ملی و محرومیت از خدمات اجتماعی بودن پدرش (محکوم مالی) توان ازدواج ندارد! دفتر ازدواج نمی‌تواند با این شرایط اذن پدر را اخذ نماید!!» موضوع را رسانه‌ای کرد.

ساعتی پس از انتشار این توییت این وکیل دادگستری در توییت دیگری عنوان کرد از تیم رسانه‌ای قوه قضائیه با او ارتباط گرفته و قول پیگیری موضوع را داده‌ند.

در توییت سوم وکیل مورد اشاره آمده است مشکل این دختر جوان با نامه نگاری صورت گرفته از سوی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان حل شده است.

بنابر این گزارش؛ بلافاصله بعد از آگاهی تیم رسانه‌ای قوه قضائیه از مشکل به وجود آمده برای دختر جوان هرمزگانی موضوع با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در میان گذاشته شده و در کمترین زمان ممکن دادیار شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس در نامه نگاری با رئیس ثبت احوال شهرستان بندرعباس خواستار رفع انسداد شماره ملی پدر عروس جوان شده است.

علاوه بر نامه ارسال شده همچنین مقام‌های قضایی استان در تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان بندرعباس پیگیر حل شدن هر چه سریع‌تر مشکل خانواده مورد اشاره شده‌اند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مشکل مرتفع شده است.

صبح روز گذشته بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها به تشریح اولویت‌های ۱۵ گانه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ اشاره کرده بود که اولین اولویت از سوی قاضی‌القضات «فراهم سازی زمینه‌هایی که منجر به ارائه مطلوب‌تر خدمات قضایی به مردم از سوی کارکنان دستگاه قضایی می‌شود» عنوان شده بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول