اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه‌اندازی قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در هرمزگان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: دفتر قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری ظهر امروز با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱  مقام مظعم رهبری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، افزود: این نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نشان داد که باید تمرکز مسئولان اجرایی حول محور تولید و اشتغال‌زایی و توجه به کارآفرینان باشد.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم در استان هرمزگان تمرکز خود را بر پتاسنیل‌ها و ظرفیت‌های نابش کنیم، گره بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان هرمزگان پیشنهاد راه‌اندازی دفتر توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان را مطرح کردم.

معین وزیری با اشاره به اینکه هرمزگان یکی از ارکان مهم منطقه مکران است و توسعه آن بدون توجه به ظرفیت‌های منطقه و نظرخواهی از بومیان آن میسر نمی‌شود، اضافه کرد: نگاه توسعه‌ای و فرا استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل‌تقدیر و نشان‌دهنده عزم دولت بر توسعه مکران است.

وی با بیان اینکه با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: تمرکزمان در این قرارگاه استفاده از نظرات بومیان، نگاه کارشناسی به منطقه و هم‌راستا سازی اقدامات در جهت توسعه اساسی و اصولی منطقه موردنظر خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه راه‌اندازی این قرارگاه جهادی می‌تواند کمک بزرگی در حل مشکل بیکاری منطقه مکران باشد، تصریح کرد: به‌طور حتم توسعه این منطقه می‌تواند در به‌کارگیری ظرفیت‌های نیروهای منطقه و استان کارساز بوده و یکی از دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و استاندار هرمزگان را برطرف کند.

وی در پایان از همراهی استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس بر حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در استان هرمزگان تقدیر کرد.

به گزارش فارس، سواحل مکران از مناطق ساحلی شهرستان میناب آغاز و تا چابهار ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول