اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

14 ورزشکار و مربی آذربایجان‌غربی در جمع اردونشینان تیم‌های ملی

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: در سال جدید 9 ورزشکار و 3 مربی در رشته‌های والیبال نوجوانان پسر، کاراته، ترامپولین، ایروبیک ژیمناستیک و والیبال بانوان به اردوهای مختلف تیم های ملی دعوت شدند.

14 ورزشکار و مربی آذربایجان‌غربی در جمع اردونشینان تیم‌های ملی

سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جدید 11 ورزشکار و 3 مربی به اردوی تیم های ملی در رشته های والیبال نوجوانان پسر، کاراته، ترامپولین، ایروبیک ژیمناستیک و والیبال بانوان دعوت شدند ضمن اینکه هفته گذشته نیز 18 ورزشکار در رشته های مختلف به جمع اردونشینان پیوستند.

وی با اشاره به اینکه ناصر هشیاری بعنوان مربی به همراه آریا مام عبداله و متین حاجی به عنوان 2 ورزشکار به اردوی تیم ملی ترامپولین در سالن میر مهنا کیش از 20 تا 25 فروردین ماه دعوت شدند گفت: همچنین محمد خلیلی بعنوان مربی و علی خلیلی و امیر حسین صمدی در اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک که از  6 تا 9 فروردین در سالن شهیدان آذرپی تهران برگزار می شود حضور دارند.

وی اظهار کرد: مهدی حق نظری مربی و سه کاراته کای اهل شهرستان میاندوآب به نام های امیر داداش‌زاده، امیررضا مسلمان و آرمین جوان با درخشش در مسابقات کشوری کاراته وان به اردوی تیم ملی که از هشتم تا دهم فروردین ماه ‌جاری در اردوگاه شهید هاشمی نژاد نیشابور برگزار می شود، دعوت شدند.

خوبدل گفت: همچنین "آرین محمودی نژاد" والیبالیست نوجوان ارومیه ای در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران که از روز ششم فروردین به مدت 15 روز در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون آغاز شده حضور دارد ضمن اینکه "معصومه اسماعیلی" بانوی والیبالیست ارومیه ای نیز با  تصمیم (الساندرا کمپدلی) سرمربی تیم ملی والیبال زنان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی از دهم تا نوزدهم فرودین‌ ماه جاری دعوت شده است.

وی گفت: تیم والیبال نوجوانان پسر برای حضور در جام کورناکیای ایتالیا و قهرمانی نوجوانان آسیا و تیم ملی والیبال زنان نیز خود را برای حضوری شایسته در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2022 آماده می‌کند.

وی افزود: همچنین طی هفته گذشته نیز 18 ورزشکار از آذربایجان‌غربی در رشته های والیبال بزرگسالان مردان، اسکیت‌ دختران و پسران، فوتسال و والیبال جوانان پسر برای شرکت در اردوهای آمادگی تیم های ملی در سال جدید دعوت شدند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول