اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساعت فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان

سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران، ساعت کار مراکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

ساعت فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مراکز انتقال خون ساری، آمل و بابل در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و در شیفت عصر پس از افطار از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

وی افزود: مرکز انتقال خون بهشهر همه روزه صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و شب‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه شنبه پس از افطار از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد فعال است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان مازندران گفت: مرکز اهدای خون گلوگاه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰، مرکز اهدای خون جویبار فقط پنج شنبه‌ها و مرکز قائم‌شهر نیز شنبه تا پنج‌شنبه بعد از افطار از ساعت ۲۱ تا ۲۴ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

محمدی فیروزجایی با بیان اینکه مرکز انتقال خون چالوس در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون‌های اهدایی مردم نوعدوست چالوس است، اضافه کرد: مرکز انتقال خون در تنکابن شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ عصر، رامسر همه روزه ۸ تا ۱۳ و در مرکز مهرگان نور نیز روزهای فرد هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود .

وی در پایان گفت: درخواست ما از مردم خداجو و نوع‌دوست مازندران که واجدالشرایط اهدای خون هستند این است، برای حفظ ذخایر خون و فراورده‌های خونی و همچنین تأمین نیاز حیاتی بیماران، در طول ایام و لیالی ماه مبارک رمضان به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند و با اهدای بخشی از خون خود زندگی بیماران را نجات بخشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول