اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری‌های جنین

رسانه‌ها از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و شهادت دو فلسطینی خبر دادند.

شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری‌های جنین

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنج‌شنبه) با یورش به اردوگاه جنین، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

طبق گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله  به اردوگاه جنین از ده‌ها خودروی نظامی و سایر ادوات جنگی استفاده کرده است در حالی که تک‌تیراندازهای صهیونیست نیز در پشت بام منازل فلسطینیان مستقر بودند.

طبق این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی اقامتگاه فلسطینیان را محاصره کرده و از مردم خواستند که خانه‌های خودشان را ترک کنند. طبق آخرین آمار منتشر شده، تعداد زخمی‌های این درگیری از فلسطینیان پانزده نفر است. 

 نظامیان رژیم اشغالگر علاوه بر درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین و حمله به مردم، در نزدیکی بیمارستان دولتی جنین به شلیک گاز اشک‌آور مبادرت کردند؛ اقدامی که  رسیدگی به وضعیت زخمی‌ها را مختل کرد.

این حملات در حالی از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی انجام می‌شود که مقامات تل آویو در آستانه ورود به ماه رمضان اعلام کرده بودند امکانات بیشتری برای فلسطینیان مهیا خواهند کرد. نیروهای مقاومت فلسطینی نیز در مقابل بر تداوم عملیات‌های مقاومتی علیه تل‌آویو تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول