اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بیانیه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ روز اثبات رشد سیاسی و اجتماعی . بصیرت مثال زدنی ملت ایران و آغاز رسمیت یافتن انقلاب؛ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امام راحل عظیم الشان و بنیانگذار کبیر انقلاب این روز مبارک را روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نامید.

بیانیه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری فارس، سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ روز اثبات رشد سیاسی و اجتماعی . بصیرت مثال زدنی ملت ایران و آغاز رسمیت یافتن انقلاب؛ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امام راحل عظیم الشان و بنیانگذار کبیر انقلاب این روز مبارک را روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نامید.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ روز اثبات رشد سیاسی و اجتماعی . بصیرت مثال زدنی ملت ایران و آغاز رسمیت یافتن انقلاب؛ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امام راحل عظیم الشان و بنیانگذار کبیر انقلاب این روز مبارک را روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نامید.

جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی اولین بار در ۱۲ فروردین ۵۸ سبک جدید حکمرانی را در جهان عرضه نمود به گونه ای که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق برای همه آزادی خواهان جهان و امید ملت ها و مردمان ستمدیده گردیده.

اینک که در آغاز گام دوم انقلاب و قرن جدید هستیم و در سالی که به سال (تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ) نامگذاری شده است،، ملت ایران با تاسی از مکتب امام راحل عظیم الشان و شهدای عزیز انقلاب و سید شهدای مقاومت حاج قاسم عزیز تلاش و مجاهدت و همت مضاعف نسبت به تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب داشته تا ان شا الله شاهد رشد چشمگیر این نظام الهی در همه عرصه های اقتصادی؛ سیاسی؛ اجتماعی؛ فرهنگی و ... باشیم.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز عزیز و تبریک حلول ماه مبارک رمضان به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که در راه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین امامین انقلاب از هیچ تلاشی دریغ ننموده تا جمهوری اسلامی ایران پرچمدار عزت و افتخار و زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول