اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انگلیس باز هم روسیه را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری انگلیس ۱۴ مورد جدید را به فهرست تحریم‌های این کشور علیه روسیه اضافه کرد.

انگلیس باز هم روسیه را تحریم کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از اقدام وزارت خزانه‌داری انگلیس در اعمال تحریم‌های تازه علیه روسیه به بهانه بحران اوکراین خبر دادند.

در شرایطی که وزیر خارجه انگلیس برای اعمال فشار بر هند به منظور همراهی با تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه در قبال بحران اوکراین روز پنجشنبه (امروز) عازم دهلی نو شده است، لندن تحریم‌های تازه‌ای علیه مسکو اعمال کرد.

به گزارش رویترز، دولت انگلیس از افزوده شدن ۱۴ مورد جدید به فهرست تحریم‌ها علیه روسیه به بهانه بحران اوکراین خبر داد. وزارت خزانه‌داری انگلیس در اقدام امروز خود، تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های ارشد رسانه‌ای روسیه را به فهرست تحریم اضافه کرده است.

در این گزارش آمده است: «بریتانیا در هماهنگی با متحدان غربی در تلاش برای فلج کردن اقتصاد روسیه به عنوان مجازاتی برای تهاجم مسکو به اوکراین است و بیش از ۱۰۰۰ فرد و کسب و کار را از جمله در صنایعی از قبیل کشتیرانی، دفاعی و نخبگان ثروتمند نزدیک به رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین  تحریم کرده است».

«الکسی نیکولوف» مدیرعامل شبکه راشا تودی، «سرگئی بریلِف» مجری سرشناس شبکه پخش تلویزیونی و رادیوی روسیه و «آنتون آنیسیموف» سردبیر خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه از جمله چهره‌های رسانه‌ای هستند که انگلیس آنها را تحریم کرد.

اقدام لندن در اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو و افزودن چهره‌های ارشد رسانه‌ای روسیه به فهرست تحریم‌ها در شرایطی صورت گرفته که انگلیس به دنبال آغاز بحران اوکراین، علاوه بر در ارائه کمک‌های تسلیحاتی و مالی به اوکراین، مواضع تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اتخاذ کرده است.

همزمان با تشدید موضعگیری مقام‌های لندن علیه مسکو در رابطه با اوکراین، امروز پنجشنبه در خبرها آمده بود که «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس به منظور اعمال فشار بر مقام‌های دولت هند به منظور همراهی با مواضع و تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه عازم دهلی نو شد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول