اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جزئیات «سوپر لیگ آسیا» از زبان سخنگوی AFC/درآمد بالا در انتظار نمایندگان ایران+فیلم

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جزئیات طرح ایجاد «لیگ نخبگان» در قاره کهن خبر داد.

جزئیات «سوپر لیگ آسیا» از زبان سخنگوی AFC/درآمد بالا در انتظار نمایندگان ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در جلسه کمیته اجرایی AFC با حضور نمایندگان کشورهای مختلف برگزار شد و تصمیم بزرگی برای پیشرفت فوتبال آسیا گرفته شد.

تصمیم بزرگ AFC برگزاری لیگی جدید موسوم به «لیگ نخبگان» است که به نوعی شبیه طرح «سوپر لیگ اروپا» است تا درآمدزایی بیشتری عاید باشگاه های برتر آسیا شود.

نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با شبکه «الکاس» درباره جزئیات این لیگ جدید در آسیا، گفت: ما به عنوان کنفدراسیون فوتبال آسیا گام بلندی را برای اصلاحات فوتبال در قاره کهن برداشتیم. به همین خاطر برای اجرایی کردن طرح لیگ نخبگان کارگروه هایی در غرب و شرق آسیا تشکیل دادیم.

وی افزود: در غرب آسیا، نمایندگان قطر، عربستان، امارات و ازبکستان مسئول ارائه پیشنهاد و رسیدگی به طرح جدید لیگ نخبگان آسیا هستند. در شرق آسیا نیز نمایندگان فدراسیون های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و چین دارای کرسی برای تصمیم گیری در این زمینه هستند.

سخنگوی AFC ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری لیگ جدید در فوتبال آسیا افزایش درآمدزایی باشگاه های برتر قاره کهن است. رقابت های آسیایی نشان دادند توانایی بالایی در بازاریابی دارند و باشگاه ها می توانند از حق پخش مسابقات درآمدهایی زیادی را کسب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول