اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آماده‌باش صددرصدی مأموران پلیس/ تأمین امنیت شهروندان در روز طبیعت در دستور کار

فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش کامل مأموران پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

آماده‌باش صددرصدی مأموران پلیس/ تأمین امنیت شهروندان در روز طبیعت در دستور کار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی، از آماده باش صد درصدی پلیس خبر داد و اظهار داشت: تدابیر و ملاحظات لازم در حوزه ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است تا شهروندان بتوانند روز طبیعت را با آرامش و امنیت سپری کنند.

 سردار حسین رحیمی در این جلسه با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر و ملاحظات لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان محترم در پایتخت بتوانند تعطیلات آرامی را سپری نمایند، اندیشیده شده است ، بیان داشت: از قبل از شروع تعطیلات نوروزی تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروزی پلیس در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و بسیاری از منازل خالی از سکنه هستند، افزود: در تعطیلات نوروزی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در آماده باش کامل بوده و با گشت های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود مشغول درصدد تامین امنیت و آرامش شهروندان هستند .

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در روز طبیعت نیز با آمادگی کامل پلیس آماده انجام وظیفه است تصریح کرد: برای تامین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت همه یگان های انتظامی و ترافیکی در آماده باش کامل هستند.

سردار رحیمی گفت: لازم است شهروندان گرامی با رعایت دقیق ملاحظات پیشدستانه و پیشگیرانه، امکان دستبرد و سرقت سارقان را کاهش دهند چرا که بطور حتم رعایت برخی نکات به ظاهر کوچک از جمله زدن قفل پدال می تواند تاثیر بسزایی در کاهش سرقت خودرو داشته باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول