اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سخنگوی حزب اعتمادملّی: حضرتی همچنان دبیرکل است

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت:‌ استعفای آقای حضرتی از دبیرکلی حزب اعتماد منوط به تصمیم شورای مرکزی حزب است بنابراین آقای حضرتی همچنان دبیرکل حزب است.

سخنگوی حزب اعتمادملّی: حضرتی همچنان دبیرکل است

حوزه احزاب خبرگزاری فارس: 6 روز مانده به پایان سال 1400 «الیاس حضرتی» که در یک انتخابات جنجال انگیز قائم مقام حزب اعتماد و سپس دبیرکل شده بود، طی نامه‌ای سرگشاده از دبیرکلی حزب اعتماد ملی استعفا کرده بود.

حضرتی در استعفای خود از دبیرکلی حزب اعتماد دلیل کناره‌گیری‌اش را مسئولیت‌اش در روزنامه اعتماد عنوان کرده و تاکید کرده بود که متاسفانه به خاطر مسئولیتی که از حوزه مجموعه رسانه‌ای «اعتماد» بر دوشم هست، امکان وقت‌گذاری از حقیر سلب شده است و طبعا موافقید که اهمیت رسانه‌ هم امروزه نه‌تنها کمتر از حزب نیست شاید بیشتر هم باشد. 

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره وضعیت استعفای حضرتی اظهار داشت: پذیرش استعفای آقای حضرتی از دبیرکلی حزب اعتماد منوط به تصمیم شورای مرکزی حزب است، بنابراین آقای حضرتی همچنان دبیرکل حزب است.

به گزارش فارس، قرار است در اولین جلسه حزب اعتماد ملی در سال 1401 موضوع استعفای الیاس حضرتی بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول