اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دریافت ۳ دز واکسن شرط پذیرش در خوابگاه دانشگاه شهرکرد

معاون آموزشی دانشگاه دولتی شهرکرد گفت: دربافت ۳ دُز واکسن شرط استفاده از خدمات خوابگاهی و دریافت ۲ دُز واکسن شرایط استفاده از خدمات آموزشگاهی و کلاسی است.

دریافت ۳ دز واکسن شرط پذیرش در خوابگاه دانشگاه شهرکرد

حمدالله مشتاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص حضوری شدن کلاس‌های دانشگاهی گفت: کلاس‌های حضوری دانشجویان همزمان با سراسر کشور از فردا در دانشگاه دولتی شهرکرد نیز آغاز می‌شود و همه دستورالعمل‌ها و قوانین دانشگاه علوم پزشکی در کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه نظارت و کنترل می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی شهرکرد افزود: دانشجویان برای ثبت نام، ورود به کلاس، استفاده از خوابگاه و دیگر خدمات آموزشی باید عکس کارت واکسن خود را همراه با دیگر مدارک دانشگاهی ارسال کنند و در صورتی که دانشجو ۳ دُز واکسن را زده باشد می‌تواند از خدمات خوابگاهی استفاده کند و دریافت ۲ دُز واکسن شرایط استفاده از خدمات آموزشگاهی و کلاسی است.

 مشتاقی با بیان اینکه در هر دانشکده معاونت دانشجویی و در هر خوابگاه مسئول خوابگاه نحوه چیدمان صندلی‌ها و دیگر پروتکل‌های لازم را کنترل می‌کنند، ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و حضوری شدن کلاس‌ها دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی استفاده از خوابگاه‌ها را با ۳۰ درصد و در سال گذشته با۵۰ درصد یعنی در هر کلاس ۶ نفره، ۴دانشجو اعلام کرده بود اما اکنون برای افرادی که۳ دُز واکسن را دریافت کرده باشند امکان استفاده ۱۰۰درصد از خوابگاه وجود دارد.

 وی با بیان اینکه سال دانشگاه به صورت بیرون بر مورد استفاده است، بیان داشت: برای تشکیل کلاس‌های زیر ۳۰ نفر مشکلی وجود ندارد و تنها کلاس‌های بیش از ۳۰ نفر مورد دقت قرارگرفته‌اند که این کلاس‌ها از ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شوند و کلاس‌های اضافی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مشتاقی در پایان گفت: کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیز از سال گذشته با رعایت همه پروتکل‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شده، تنها برگزاری دوره کارشناسی تاکنون ممنوع بود که با اعلام دستورالعمل‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی و رعایت دانشجویان برگزاری این کلاس‌ها نیز مشکلی نخواهند داشت.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول