اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توضیحات شهردار منطقه 3 درباره قطع درختان توسط یک نهاد رسمی

شهردار منطقه 3 درباره قطع درختان توسط یک نهاد رسمی اینطور توضیح داد و گفت: تا این لحظه جلوی این کار گرفته شده است اما این کار نیاز به تعیین تکلیف دارد.

توضیحات  شهردار منطقه 3 درباره قطع درختان توسط یک نهاد رسمی

به گزارش خبرگزاری فارس،  ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن شورای شهر تهران اظهار داشت: روز چهارشنبه دهم فروردین‌ در بخش خبری 18:30 شبکه تهران گزارشی پخش شد که از قطع 200 اصله درخت توسط یک دستگاه رسمی دولتی در خیابان خوارزمی در مرکز لرزه‌نگاری وابسته به دانشگاه تهران حکایت داشت. این اتفاق در آستانه روز طبیعت یک دهن کجی آشکار به قوانین و مقررات و تخریب محیط زیست توسط مرکزی بود که آرم علم و پژوهش بر سردر آن مزین است. 

جوانی، شهردار منطقه 3 درباره قطع درختان توسط یک نهاد رسمی اینطور توضیح داده است که مرکز ژئو فیزیک دانشگاه تهران اسفندماه، نسبت به جابحایی چند نهال اقدام کرد که به محض اطلاع همکاران ما جلوی این کار را گرفتند. اما متاسفانه مجدداً در تاریخ 29 اسفند با 60 نفر نیروی انسانی به همراه لودر و کامیون از مسیر دیگری ورود کردند تا جابجایی صورت بگیرد که همکاران ما دوباره جلوی آن‌ها را گرفتند و نسبت به توقف کار اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه 3 بعد از ایام تعطیلات و آن هم در تاریخ 12 فروردین برای بار سوم با بیل مکانیکی وارد مجموعه شد و ما مجبور شدیم با نیوجرسی خروجی‌های مرکز را بگیریم تا بیل مکانیکی و لودر امکان خروج نداشته باشد.

وی افزود: تا این لحظه جلوی این کار گرفته شده است اما این کار نیاز به تعیین تکلیف دارد چرا که مجموعه محصور است و وورد همکاران ما را صورت جلسه کردند و نیاز به حکم قضایی است. درحال حاضر کار متوقف است اما امکان فعالیت آن ها دوباره وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول