اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سالِ شلوغ سابریست‌ها/ نقره به طلا تبدیل می‌شود؟

ملی‌پوش شمشیربازی می‌گوید: ما دو نقره در بازی‌های آسیایی قبلی کسب کردیم و این‌بار تلاش می‌کنیم آنها را به طلا تبدیل کنیم.

سالِ شلوغ سابریست‌ها/ نقره به طلا تبدیل می‌شود؟

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز اردوی شمشیربازی اظهار داشت: پس از بازگشت از جام جهانی مجارستان مدتی را استراحت کردیم و از امروز اردویمان آغاز شده است. مسابقات جام جهانی مادرید اسپانیا را در پیش داریم و برای آن آماده می‌شویم. 

وی در مورد شرایط خودش گفت: قبل از اینکه به اردو بیایم تمرینات بدنسازی را خودم انجام می‌دادم و در حال حاضر آمادگی خوبی دارم ولی یک مقدار مچ دستم به خاطر ضربه شمشیر درد می‌کند که با چند جلسه فیزیوتراپی بهبود پیدا می‌کند.

ملی‌پوش شمشیربازی با اشاره به اینکه امسال سال شلوغی برای شمشیربازی است، گفت: ما ماه آینده دو مسابقه جام جهانی داریم. خردادماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کینم و تیرماه هم مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. پس از آن در مرداد باید در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر شویم و شهریورماه هم بازی‌های آسیایی را در پیش داریم.

وی تأکید کرد: باید آمادگی خیلی خوبی را امسال داشته باشیم تا در تمام مسابقات به خوبی ظاهر شویم. ما در بازی‌های آسیایی پیش از این دو مدال نقره را کسب کردیم، تلاش می‌کنیم این‌بار به طلا تبدیل کنیم.

رهبری در مورد اینکه کدام رقابت برای شما حساس‌تر است، گفت: مسلماً قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از همه مهمتر هستند، چون تمام تیم‌ها با قدرت کامل ظاهر می‌شوند. بازی‌های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد، هر چند کار ما برای کسب طلا خیلی سخت است.

ملی‌پوش شمشیربازی در مورد اینکه وضعیت مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی به کجا رسید گفت: او فعلا مصدوم است و در تمرینات شرکت نمی‌کند و مشخص نیست در رقابت امسال حضور داشته باشد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول