اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| پیدا شدن پسر ۱۷ ساله در جنگل‌های میاندورود

پس از مفقود شدن پسر ۱۷ ساله در جنگل‌های دارابکلا شهرستان میاندورود، علی طالبی فرماندار میاندورود با حضور میدانی در منطقه و تشکیل عملیات جست‌وجو با کمک نیروهای امدادی و بسیج پس از سه ساعت تلاش بی‌وقفه این جوان صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده خود شد.

خبر خوب| پیدا شدن پسر ۱۷ ساله در جنگل‌های میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن پسر ۱۷ ساله اهل روستای اسلام‌آباد در روز طبیعت در جنگل‌های دارابکلا و بالادست از توابع شهرستان میاندورود، علی طالبی فرماندار میاندورود با حضور میدانی در محل، نسبت به هماهنگی گروه‌های مردمی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امدادی، یگان حفاظت محیط زیست، یگان حفاظت شرکت نکاچوب، حفاظت منابع طبیعی، اداره منابع طبیعی، بخشداری و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه برای جست‌وجو در منطقه اقدام کرد.

عدم وجود زیرساخت‌های ارتباطی در آنتن‌دهی و اینترنت باعث کندی عملیات جستجو شده بود اما سرانجام پس از سه ساعت تلاش بی‌وقفه نیروها، این جوان ۱۷ ساله صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده خود شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول