اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رستمی: برگزاری دوره‌های مشترک بین دانشگاه‌ها سبب هم افزایی علمی می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بسیاری از دانشگاه‌ها برای برگزاری دوره‌های متنوع علمی با محدودیت‌هایی مواجه هستند که همکاری دانشگاه‌ها می‌تواند در برگزاری دوره‌های مشترک و هم افزایی بیشتر علمی دانشجویان موثر باشد.

رستمی: برگزاری دوره‌های مشترک بین دانشگاه‌ها سبب هم افزایی علمی  می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با اشاره به مسوولیت سنگین دانشگاه پیام نور برای ارتقای ابعاد فرهنگی و دینی دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور علاوه بر اینکه مانند دیگر دانشگاه ها باید در جذب و تربیت دانشجو در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و دینی موثر اهتمام ورزد، به دلیل گستردگی در سراسر کشور، مسئولیت سنگین تری برای ایجاد تحول و جهش در حوزه فرهنگی و دینی بر دوش دارد.
وی بر لزوم تخصیص بودجه به بخش های فرهنگی تاکید کرد و گفت: جشنواره های فرهنگی دانشگاه پیام نور به دلیل سهولت دسترسی دانشجویان در اقصی نقاط کشور، مورد استقبال بیشتری است و می تواند منشاء خدمات بسیار ارزنده برای رشد و تربیت دانشجویان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رستمی همچنین برگزاری دوره های مشترک علمی بین دانشگاهی را ضروری دانست و گفت: بسیاری از دانشگاه ها برای برگزاری دوره‌های متنوع علمی با محدودیت هایی مواجه هستند و همپوشانی و همکاری دانشگاه‌ها می تواند در برگزاری دوره های مشترک و هم افزایی بیشتر علمی دانشجویان به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی موثر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول