اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امکان یکبار خروج از طرح در ساعت 14 فراهم شود/ انتقاد از پخش گزارشی درباره بیماری چمران

عضو شورای شهر تهران از شهرداری خواست امکان یک بار خروج رایگان در ساعت 14 از طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان را همچون سال های گذشته فراهم کند.

امکان یکبار خروج از طرح در ساعت 14 فراهم شود/ انتقاد از پخش گزارشی درباره بیماری چمران

به گزارش خبرنگار فارس،  حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش امانی که به مشکل مسکن تطیرکنندگان بهشت زهرا اشاره کرد،گفت: هر اداره ای امکان تشکیل تعاونی مسکن را دارد و منافاتی ندارد که مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تعاونی تشکیل دهد و ما نمی توانیم این را متمرکز را حل کنیم چون اتوبوسرانی و تاکسیرانی هم این مساله را حل کنیم.

وی در واکنش به فیلم چند دقیقه ای که درباره مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از سیما منتشر شد، گفت: در این گزارش در حالی عنوان شده که چمران در 240 روز حضورش در شورای شهر 3 مرتبه  مریض شده و آن را به سن وی در ارتباط دانسته اند در حالیکه همه می دانند کرونا ربطی به سن وسال ندارد.

کاشانی با اشاره به اینکه طبق قانون شورای شهر می تواند تنها  2 جلسه در ماه جلسه علنی داشته باشد داشته باشد اما تیم حاضر به جای ماهی  2 جلسه، 8 جلسه ثابت صحن و دهها جلسه غیرعلنی برگزار می کند تا کارهای برزمین مانده دوره گذشته به نتیجه برسد، اظهار داشت: در این شرایط کاری فشرده  آقای چمران در همه جلسات و برنامه های فوق العاده حضور موثر دارند و این گزارش سنگ بنای بدی بود.

وی  خطاب به شهرداری خواستار اجرای طرح  یک بار خروج رایگان در ساعت 14 از طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان همچون سالهای گذشته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول