اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار اشتراک برق در استان سمنان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار و ۶۹۱ دستگاه لوازم اندازه‌گیری اشتراک‌های برق در این استان خبر داد.

اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار اشتراک برق در استان سمنان

محمدرضا لشکری، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار و ۶۹۱ دستگاه لوازم اندازه‌گیری اشتراک‌های برق به‌صورت هدفمند در این استان خبر داد.

وی گفت: از مجموع این تعداد تست طی سال گذشته، ۶۹ هزار و ۵۳۱ اشتراک در بخش عادی و هفت هزار و ۱۶۰ اشتراک در بخش دیماندی، مورد بازرسی قرار گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که ۳۵۰ اشـتراک دارای انشعاب غـیرمجاز در این استان کشف، جمع‌آوری و تعیین تکلیف شده‌اند، افزود: مشترکان مجاز استخراج رمزارز، به تجهیزات قطع جریان از راه دور مجهز شده‌اند.

لشکری بیان کرد: از سوی همکاران شرکت توزیع برق استان سمنان و با همکاری عوامل انتظامی، ۱۲۲ مزرعه با یک‌هزار و ۲۳۱ دستگاه که به‌صورت غیرمجاز در حال استخراج رمز ارز بوده‌اند، شناسایی و با هماهنگی نهادهای نظارتی، جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه رؤیت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف مشترکان برق استان سمنان، تست و بازرسی مستمر انشعابات برق، اجرای رزمایش‌های تست و بازرسی در راستای کشف انشعاب‌های غیرمجاز، افزایش سطح هوشمندسازی شبکه با نصب کنتورهای هوشمند، توسعه کنتورهای مرجع، هوشمندسازی چاه‌های کشاورزی برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف و توسعه نرم‌افزارهای اندرویدی در حوزه تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری، ازجمله برنامه‌های در دست اقدام برای امسال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول