اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مشهد: حمله به روحانیون در حرم رضوی توطئه دشمن برای اختلاف‌افکنی است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مضروب ساختن و شهادت یک تن از طلاب در حرم امام رضا (ع) توسط یک تبعه خارجی توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

نماینده مشهد: حمله به روحانیون در حرم رضوی توطئه دشمن برای اختلاف‌افکنی است

 فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تعرض به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) گفت: مضروب ساختن این طلاب که یک نفر از آنها نیز به شهادت رسیده‌ توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

وی افزود: شهید حجت‌الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام پاکدامن هر دو افرادی بصیر و خدمتگزار بودند و همواره در حوزه امور فرهنگی و همین‌طور خدمت رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر تلاش و فعالیت داشتند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سه طلبه توسط یک فرد تبعه خارجی با چاقو مورد آسیب قرار گرفتند در جلسه مشغول بررسی برنامه‌های خود برای خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر و برنامه‌ریزی برای این کار بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

رحمانی با بیان اینکه شهید اصلانی با این شهادت مزد زحمات خود را گرفت، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و من از مردم فهیم ایران می خواهم تا با هوشیاری با این موضوع مواجهه داشته باشند تا در مسیر خواسته‌های دشمن حرکت نکنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت در منطقه و جهان است و این گونه اقدامات غیر انسانی توطئه آمریکا و انگلیس برای اختلاف افکنی است

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول