اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضرورت ایجاد موزه خلیج فارس در منطقه آزاد کیش

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز اسناد و اداره آموزش و پژوهش منطقه آزاد کیش گفت: با بررسی تاریخ خلیج فارس با محوریت تمرکز بر جزیره کیش، می توان قدمت این منطقه را در قالب یک موزه ارائه کرد.

ضرورت ایجاد موزه خلیج فارس در منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، مهدی کشاورز مدیرعامل منطقه آزاد کیش امروز در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف سازمان با حضور در مرکز اسناد و اداره آموزش و پژوهش در جریان روند فعالیت این اداره قرار گرفت و گفت: برگزاری آموزش‌های صحیح می‌تواند مرکز قوت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق شهر هوشمند باشد. 

وی با بیان این که اداره آموزش و پژوهش، دوره‌های آموزش ویژه پرسنل سازمان را برگزار می کند، ضرورت دارد طبق نیاز سنجی سر فصل‌های مهم و کاربردی متناسب با شرح و وظایف کارکنان را در برنامه کاری خود قرار دهد، افزود:  فعالیت مرکز اسناد در حوزه آرشیو بندی اطلاعات مثبت و مهم ارزیابی می‌شود و با توجه به این که مرکز اسناد سازمان منطقه آزاد کیش از اهمیت ویژه ای برخوردار است می تواند با ثبت علمی اطلاعات، زمینه ساز موزه اسنادی این منطقه باشد.

کشاورز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با بررسی تاریخ خلیج فارس با محوریت تمرکز بر جزیره کیش، می توان قدمت این منطقه را در قالب یک موزه ارائه کرد که این امر علاقمندان زیادی را از داخل و خارج از کشور به جزیره جذب می کند.

وی ضمن بازدید از کتابخانه و شیوه آرشیو بندی اطلاعات که بر اساس آمارهای استاندارد و نرم افزارها انجام می شود؛ دستور بررسی طرح کتاب‌های دیجیتال را صادر کرد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات می‌توان از فضاهای موجود استفاده بهینه کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در حوزه هوشمند سازی تاکید کرد و اظهار داشت: با برنامه مدون گام های موثری در حوزه هوشمند سازی برداشته شده است تا فرایندها تسهیل و تسریع شود.

انتهای پیام/88060/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول