اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حوزه علمیه خراسان فردا تعطیل اعلام شد

بنا به دستور آیت‌الله سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و مجروح شدن دو روحانی دیگر در حرم امام رضا علیه السلام، فعالیت های آموزشی حوزه علمیه خراسان پنجشنبه ۱۸ فروردین تعطیل اعلام شد.

حوزه علمیه خراسان فردا تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان، بنا به دستور آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و مجروح شدن دو روحانی دیگر در حرم امام رضا علیه السلام، فعالیت های آموزشی حوزه علمیه خراسان پنجشنبه ۱۸ فروردین تعطیل اعلام شد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب / 23)

هتک حرمت حریم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و جنایت و حمله مسلحانه به سه روحانی انقلابی، جهادگر، مردمی و خدمتگزار به ویژه در حاشیه شهر و شهادت مبلغ جهادی و انقلابی و شخصیت دلسوز، شهید حجت ‌الاسلام و المسلمین آقای اصلانی، رزمنده دوران دفاع مقدس و برادر دو شهید، موجب تاسف و تاثر گردید.

شهادت این عالم بزرگوار و مجاهد، حادثه فراموش نشده در حوزه علمیه خراسان است که برای چندمین بار نشان داد که روحانیت با هدف ترویج تعالیم اهل بیت علیهم السلام نه صرفاً با قلم، سخن، منبر و خطابه، بلکه با جان و خون خویش به مصاف و میدان رفته و می رود.

این فاجعه جانگداز را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه علمیه خراسان، ارادتمندان و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ضمن آرزوی علو درجات این شهید والامقام، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

اینجانب ضمن محکومیت این هتک حرمت در حرم مطهر امام رضا علیه السلام، از مسئولان ذیربط خواستار پیگیری و مجازات عاملان استکباری و تکفیری این حادثه هستم.

سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان
17 فرودین 1401
انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول