اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کولبری مهم‌ترین مشکل سروآباد است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کولبری را از مشکلات جدی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: رفع مشکل کولبری و ایجاد اشتغال پایدار و در خور شان مردم این شهرستان حق تک تک جوانان است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

کولبری مهم‌ترین مشکل سروآباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد شیوا قاسمی‌پور در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کار بدون اعتبار انجام نمی‌شود و مسوولان و معاونین در بدنه دستگاه‌های اجرایی به خاطر نبود اعتبار همواره شرمنده مردم هستند.

وی عنوان کرد: بزرگترین شرمندگی برای بنده به عنوان نماینده مردم فهیم این شهرستان نبود اعتبار است در حالیکه  سروآباد یک شهرستان محروم و داری مشکلات فراوان است.

وی اظهار کرد: اقدامات بنیاد علوی در این شهرستان قابل تقدیر است اما با این وجود هم نیاز به کار و تلاش در این شهرستان بیش از هر نقطه ای وجود دارد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد علوی ۵۵ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرستان سروآباد هزینه کرده است.

وی کولبری را از مشکلات جدی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: رفع مشکل کولبری و ایجاد اشتغال پایدار و در خور شان مردم این شهرستان حق تک تک جوانان است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

قاسمی‌پور اظهار کرد: امروز به واسطه اجرای برخی طرح‌های اشتغالزایی موجب مهاجرت معکوس به این شهرستان شده است.

وی عنوان کرد: کارهای دانش‌بنیان و طرح‌هایی بر پایه دانش.بنیان باید برای برون‌رفت شهرستان سروآباد از مشکلات اشتغال و کولبری مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

این نماینده مجلس گفت: اقدامات جزیزه‌ای در حوزه اشتغال در این شهرستان پاسخ نمی‌دهد بلکه باید زنجیره اتصال بین طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان تعریف شود.

وی گفت: کشاورزی محور توسعه اقتصادی و اشتغالزایی سروآباد است که فعال شدن ایستگاه‌های پمپاز آب در گرو توجه بیشتر مسئولان استانی است.

وی در پایان شهادت مظلومانه روحانیون در حرم رضوی را محکوم کرد و گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند حفظ وحدت برای مقابله با هجمه های دشمنان هستیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول