اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ قهرمانان آسیا| بازگشت فوق‌العاده شاگردان نویدکیا/ سپاهان چراغ اول را روشن کرد + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به پیروزی رسید.

لیگ قهرمانان آسیا| بازگشت فوق‌العاده شاگردان نویدکیا/ سپاهان چراغ اول را روشن کرد + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۲۱:۴۵ در شهر بریده عربستان مهمان پاختاکور ازبکستان بود.

داور: احمد محمد تماح ماخادمه‌ (اردن)

کمک‌‌‌داورها: احمد معانز نادی الرعالی‌، محمد مصطفی حسن و محمد حسن محمود (اردن)

بازی در دقایق ابتدایی در میانه زمین و درگیرانه دنبال شد و هر دو تیم به دنبال پیدا کردن شناخت از یکدیگر بودند و کمتر شاهد ایجاد موقعیت روی دروازه‌ها بودیم تا این‌که در یک غافلگیری دروازه سپاهان باز شد.

در ادامه نیمه اول شاگردان نویدکیا برای جبران گل خورده توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بیشتر به دروازه پاختاکور نزدیک شدند که یک موقعیت گلزنی نیز ایجاد شد اما دروازه پاختاکور باز نشد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم ازبکستانی به پایان برسد.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و از همان لحظات ابتدایی به سمت دروازه پاختاکور یورش بردند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند؛ تلاش سپاهانی‌ها نیز ثمر داد و شاگردان نویدکیا ۳ بار موفق شدند دروازه پاختاکور را باز کنند.

در ادامه تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ثمری نداشت تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان برسد و شاگردان نویدکیا موفق شوند اولین ۳ امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

ترکیب سپاهان اصفهان: 

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی (مسعود ریگی)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، فرشاد احمدزاده (جلال علی‌محمدی)، سجد شهباززاده (میلاد جهانی) و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پاختاکور ازبکستان:

سوینوف، علی‌جانوف، هادژیف، لارین، صفیوف، علی‌بوف، خامروبکوف، تورگندبوف، اریکنوف، سوبیرخاجائف و دیگو چران

سرمربی: اسلاچ ووجنسکی

کارت زرد: شهریار مغانلو دقیقه ۲۵، سروش رفیعی دقیقه ۳۳، محمد کریمی دقیقه ۳۴

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه ۲۵

ضربه سر ولسیانی روی ارسال کرنر توسط سروش رفیعی را دروازه‌بان پاختاکور از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه ضد حمله برای پاختاکور را مغانلو با خطا متوقف کرد؛ داور در این صحنه به مغانلو کارت زرد نشان داد.

- دقیقه ۲۸

ارسال زمینی بازیکن پاختاکور در محوطه جریمه سپاهان به چران رسید که این بازیکن با یک چرخش و ضربه فنی نخستین گل پاختاکور را به ثمر رساند.

- دقیقه ۴۴

شهریار مغانلو روی اشتباه بازیکنان پاختاکور صاحب توپ شد و با یک پاس محمدرضا حسینی را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه حسینی بعد از برخورد با دروازه‌بان پاختاکور به کرنر رفت.

- دقیقه ۴۹

کرنر به سود سپاهان را فرشاد احمدزاده روی دروازه پاختاکور ارسال کرد و شهریار مغانلو با یک ضربه پرقدرت نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

 

 

- دقیقه ۵۴

خطا پشت محوطه جریمه پاختاکور برای سپاهان اعلام شد که ارسال احمدزاده در محوطه جریمه به نژادمهدی رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را در مقابل دروازه به مغانلو رساند که ضربه این مغانلو به دومین گل سپاهان تبدیل شد.

 

 

- دقیقه ۷۰

حرکت انفرادی و زیبای دانیال اسماعیلی‌فر خط دفاعی پاختاکور را بهم ریخت و پاس این بازیکن را محمدرضا حسینی با یک ضربه فنی و دیدنی به سومین گل سپاهان تبدیل کرد.

 

 

- دقیقه ۸۵

دراگان چران در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و در حالی که توسط مدافع سپاهان تحت فشار بود، ضربه خود را راهی دروازه سپاهان کرد که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

انتهای پیام/۶۳٠۹٠/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول