اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضعف مسؤولان در برابر دشمن باعث زبان‌درازی و زیاده‌خواهی آن‌ها می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به مسلمانان تاکید کرده است که هرچه قدر می‌توانید قوی باشید، هر چه امکانات دارید و هر چه لازم است تا قدرت شما را نشان دهد، به کار گیرید، گفت: ضعف مسؤولان در برابر دشمن باعث زبان‌درازی و زیاده‌خواهی آن‌ها می‌شود.

ضعف مسؤولان در برابر دشمن باعث زبان‌درازی و زیاده‌خواهی آن‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، به حلول ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: رمضان ماه تاکید بر رعایت تقوای الهی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به وقایع صحن مقدس رضوی و شهادت روحانیون انقلابی اشاره و با ابراز تاسف از این واقعه تصریح کرد: این واقعه بیانگر ترس دشمن از روحانیت و نقش آن در جامعه است.

وی با بیان اینکه۲۰ فروردین‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، روز برجسته اقتدار کشور یعنی روز ملی شدن انرژی هسته‌ای است، افزود: اقتدار در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی با بهره‌مندی از هر نوع امکانات، کشور را قوی نشان داده و دشمن را می‌ترساند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به مسلمانان تاکید کرده است که هرچه قدر می‌توانید قوی باشید، هر چه امکانات دارید و هر چه لازم است تا قدرت شما را نشان دهد، به کار گیرید، ادامه داد:  امام علی (ع) در زمانی که دشمن در جنگ صفین آب را به روی یاران حضرت بست، فرمود که طمع دشمن برای از بین بردن شما به خاطر این است که شما از خود ضعف نشان داده‌اید و ضعف ما و مسؤولان در برابر دشمن باعث زبان‌درازی و زیاده‌خواهی آن‌ها می‌شود.

امام جمعه زنجان: مقام معظم رهبری در اکثر مواقع حمایت از جوانان اهل دانش و نیز از عرصه علمی کشور اعلام کرده و بارها فرموده‌اند که باید طبق رهنمودهای قرآن عمل و اسلام و ایران را قوی نشان دهیم.

وی با بیان اینکه شاید قدرت در نگاه اول نظامی باشد اما بسیار وسیع‌تر است، افزود: قدرت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، تبلیغی و امروزه عرصه بسیار مهم‌تر، قدرت در فضای مجازی بسیار حیاتی است، چرا که امروزه فضای مجازی حاکم بر زندگی عموم و جوامع شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی نماد فرهنگی قدرت در منطقه بود. همان‌طور که ایشان فرمودند، مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب حسینی بوده و امروزه دشمن از نام شهید سلیمانی بسیار هولناک بوده و این به معنای واقعی کلمه، اقتدار ملی است.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به روز قطع رابطه ایران با آمریکا در سال ۱۳۵۹، گفت: اگر مسؤولان در عرصه دیپلماسی با اقتدار پیش بروند، دشمن جرأت این زبان‌درازی‌ها را نخواهد داشت.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول