اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی کردستان معرفی شد

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کردستان با حضور تصویری معاون وزیر اقتصاد معرفی شد.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ذبیح‌الله سلمانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، با تاکید بر نقش مدیران استان‌ها در تصمیمات وزارتخانه اظهار داشت: حداکثر استفاده را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از نظرات استانی بهره خواهیم برد.

سلمانی با بیان اینکه فلسفه وجودی ما پشت این میزها هم مردم و هم این همکاران گرانقدر هستند، افزود: دغدغه معیشت همکاران است اساسی و امیدوارم مدیریت جدید استان هم این دغدغه مدنظرشان باشد و با همکاران ما در استان با حرمت و احترام و با ادب رفتار کنیم اینها ولی نعمتان همه ما هستند.

وی خطاب به مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: مدیریت یعنی اندکی زندگی را برای دیگران آسان کردن و مدیری که چنین ویژگی داشته باشد مدیر خوبی است.

سلمانی با تاکید بر اینکه هر مسوولیتی، یک موهبت و امانت الهی است، افزود: باید بسیار در انجام این موهبت الهی تلاش و مراقبت کنیم زیرا فردای قیامت از تک تک ما مسوولان در مورد مسوولیت محوله سوال خواهد شد و ما باید پاسخگو باشیم.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: تغییر و تحولات در سمت‌های مدیریتی طبیعی است و همه ما بارها و بارها رفتیم آمدیم و خواهیم رفت.

از خروج سرمایه‌گذاران در کردستان جلوگیری شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: ادرات با تعامل و همکاری با سرمایه گذاران تلاش کنند آنها ناراضی از این استان خارج نشوند.

عبدالله رشیدی‌پور اظهار داشت: از همه ادارات و دستگاه‌هایی مرتبط نیز درخواست داریم با سرمایه‌گذاران تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا آنها ناراضی از این استان خارج نشوند.

 رشیدی‌پور با اذعان به وجود ظرفیت‌های توسعه در کردستان بیان کرد: ما قبول نداریم استان کردستان یک استان محروم است بلکه دارای پتانسیل‌های بسیاری است که می‌تواند کشور را تحت تاثیر قرار دهد منتها بستگی به این سیاست دارد که سیاست را چگونه تنظیم کنیم.

وی جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را فرصت ارزشمند برای  مجموعه امور اقتصادی و دارایی استان برشمرد و ادامه داد: این مجموعه باید در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت حرکت کرده و از ظرفیت‌های در اختیار خود به درستی استفاده کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به دیدگاه دولت جدید به حمایت از سرمایه‌گذاران خاطر نشان کرد: روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری باید در استان تسریع پیدا کند و سرمایه‌گذاران در پیچ و خم ادارات با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل سایق اقتصاد و دارایی کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه سنه سنتر که در حوزه عمران شهری است با هدف انتقال تاناکورا به این مجمتع کلید خورد.

محمدعظیم ملک با اشاره همکاری اقلیم کردستان در این پروژه اظهار داشت: از ابتدای شروع پروژه ارزشمند سنه سنتر اقتصاد و دارایی کردستان در تمامی جلسات و مذاکرات حضور داشته است.

ملک با اذعان به اشتغال‌زایی ۲هزار نفر در این پروژه افزود: پروژه سنه سنتر در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

ملک با تاکید بر دغدغه‌مند بودن نسبت به کسب اعتبارات برای استان افزود: طی چهار سال کمترین میزان برگشت بودجه و وجه اعتبارات را در سال داشتیم  توانستیم از ظرفیت بخش بند واو قانون برنامه و بودجه ۵۳۵ میلیارد تومان خارج بودجه استان استفاده کنیم.

وی به سنددار کردن بخش عمده اموال غیرمنقول اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد اموال غیر منقول استان را به سند تک برگ تبدیل کرده‌ایم و ۱۴۹ ملک مازاد در بخش اموال مازاد  شناسایی و ۳۰ فقره ملک به ارزش ۵۹۰ میلیارد ریال فروخته شد.

مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی به من فرصت رشد و بالندگی داد و  امانتی که به من سپرده شده بود خیانت نکردم  و تلاش کردم در حد توان ماموریتم را بشناسم و در راستای آن تلاش کنم.

در این مراسم از خدمات محمدعظیم ملک قدردانی و محمد مشیرپناهی به عنوان مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول