اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قنواتی: فعلا حریفان باید به ما فکر کنند، نه ما به آنها/ شگفتی‌ساز نه، مدعی هستیم

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: در حال حاضر ما در مرحله نیمه‌نهایی هستیم و سایر رقبا باید به ما فکر کنند.

قنواتی: فعلا حریفان باید به ما فکر کنند، نه ما به آنها/ شگفتی‌ساز نه، مدعی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آبادان، موسی قنواتی پس از صعود تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر به نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیزی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. از نماینده شهرستان و فرماندار محترم و سایر مسئولان هم تقدیر و تشکر می‌کنم. روز گذشته هم اعلام کردم که عنوان شگفتی‌ساز برای بازی‌های اول و دوم است، اما ما حالا مدعی هستیم، چون در نیمه‌نهایی حضور داریم.

وی با تاکید بر اینکه عنوان شگفتی‌ساز برای تیم ما خوب نیست، خاطرنشان کرد: حریفان باید به ما احترام بگذارند و به عنوان یک مدعی به ما نگاه کنند. بعد از 5 بازی به پنالتی رسیدیم. برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی پنالتی‌ها، چون پیش‌بینی می‌کردیم کارمان با تیم بزرگ مس به اینجا کشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر عنوان کرد: اگر 50 پنالتی هم می‌زدیم شرایط همینگونه پیش می‌رفت. شاگردانم مزد زحمات خود را گرفتند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. شاگردانم جنگنده ظاهر شدند و توانستند به هدف خود برسند. ما مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نبودیم و حالا همه باید نگاه ویژه به تیم ما داشته باشند.

قنواتی ادامه داد: برد امروز ما کاملاً فنی بود و به چیزی که مستحق بودیم رسیدیم. شاگردانم فعل خواستن را صرف کردند و تمام نقاط قوت حریف را بستیم و به جمع 4 تیم برتر ایران رسیدیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. 

وی درخصوص حریف تیمش در مرحله نیمه‌نهایی، گفت: قبلاً گفته بودیم که برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم. ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم، اما حالا بقیه هم باید به ما احترام بگذارند. استقلال خوزستان، هوادار و نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان را شکست دادیم. باید از عنایتی، استاد خودم هم تشکر کنم که با تیمش به ماهشهر آمد تا نخستین تیم لیگ برتری باشد که اینجا با ما بازی کرد. مس هم از جمله تیم‌های پولدار لیگ برتر است که توانستیم آنها را هم شکست دهیم. برای من این مهم است که شاگردانم به خودباوری رسیده‌اند و دست و پا بسته نبودند. 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در مرحله نیمه‌نهایی با پرسپولیس روبرو شود یا آلومینیوم، تصریح کرد: به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم و به هر تیمی که به این مرحله بیاید خوش آمد می‌گویم؛ فعلاً ما اینجا هستیم و سایر تیم‌ها باید به ما فکر کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول