اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قانون کاهش مجازات حبس تعزیری نتیجه‌ای جز جولان سارقان خرد نداشته است

نماینده خمین در مجلس گفت: تصویب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و قراردادن سرقت های زیر ۲۰ میلیون تومان در ردیف جرائم قابل گذشت نتیجه ای جز جولان سارقان خرد نداشته است.

قانون کاهش مجازات حبس تعزیری نتیجه‌ای جز جولان سارقان خرد نداشته است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 21 فروردین) پارلمان ضمن تاکید بر اینکه امنیت بنیادی ترین نیاز هر کشور است و فقدان امنیت موجب هرج و مرج می شود، اظهار داشت: مجلس در سال 1398 با تصویب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و قراردادن سرقت های زیر 20 میلیون تومان در ردیف جرائم قابل گذشت گرچه آمار زندانیان را کاهش داد اما نتیجه ای جز جولان سارقان خرد در سراسر کشور نداشته است.

وی تاکید کرد: این قانون موجب شده دست قضات محترم در برخورد با سرقت های خرد و زیر 20 میلیون تومان بسته شود و همچنین بی انگیزگی ماموران خدوم نیروی انتظامی در تعقیب و دستگیری سارقان را به همراه داشته باشد. این مسائل موجبات سلب امنیت مردم در کشور و شهر و روستاها شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس خواست تا نسبت به اصلاح مصوبه ذکر شده اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول