اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

توئیتر حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن را مسدود کرد

شبکه اجتماعی توئیتر، حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن را با ادعای نقض قوانین مسدود کرد.

توئیتر حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن را مسدود کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی، حساب کاربری سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن را مسدود کرد.

در مراجعه به حساب کاربری سخنگوی نیروهای مسلح یمن،به نظر می رسد که این صفحه به بهانه نقض قوانین کاربری به صورت دایمی به حالت تعلیق درآمده است.

بنا بر این گزارش، صفحه یحیی سریع (army21ye@) در نوامبر ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده بود و حدود ۳۵۰ هزار دنبال‌کننده داشت و محل اعلام عملیات‌های متعدد نیروهای مسلح یمن و افشاگری در خصوص جنایات ائتلاف سعودی و نقض‌های مکرر آتش‌بس از سوی این ائتلاف بود.

 

 

امروز (یکشنبه، ۱۰ آوریل)، «امین الحیانی» رئیس دفتر سخنگوی نیروهای صنعاء طی پستی در توئیتر نوشت که مدیریت این شبکه اجتماعی «در اقدامی خام و خودسرانه حساب سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح را برای همیشه به حالت تعلیق درآورد».

 

 

وی افزود که اکانتی جعلی  از سرتیپ یحیی سریع راه اندازی شده که از همه می‌خواهد آن را گزارش کنند و تعاملی با آن نداشته باشند.ن را تحریم کنند و گزارش کنند و با آن تعامل نداشته باشند و این اکانت عبارت است از: army21y_e@

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول