اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خودزنی اسرائیلی‌ها در عسقلان؛ یک صهیونیست به هلاکت رسید

نظامیان اسرائیلی به اشتباه، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست را در عسقلان به ضرب گلوله، به هلاکت رساندند.

خودزنی اسرائیلی‌ها در عسقلان؛ یک صهیونیست به هلاکت رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری بین شهروندان فلسطینی با نظامیان صهیونیست ادامه دارد؛ به نحوی که امروز دو زن و دختر فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد، صهیونیستها مدعی شدند که یک جوان فلسطینی قصد داشته است سلاح یک سرباز صهیونیست را در عسقلان واقع در فلسطین اشغالی تصاحب کند.

صهیونیستها ادعا کردند، این جوان فلسطینی در تلاش بوده است این سلاح را از دست یکی از افسران لشکر «بنیامین» بگیرد و افسر صهیونیست نیز به سمت این فرد تیراندازی می‌کند.

شبکه عبری «کان» لحظاتی پیش اما خبر داد، فردی که قصد داشته است سلاح این افسر صهیونیست را تصاحب کند، یک یهودی بوده است، نه یک شهروند فلسطینی.

این شبکه همچنین گزارش داد، این فرد از تیمارستان فرار کرده بوده و قصد داشته است سلاح «ام-۱۶ را از افسر صهیونیست بگیرد و در حال دویدن بوده است. فرمانده لشکر بنیامین نیز می‌بیند که این فرد در حال دویدن به سمت اوست. لذا از او می‌خواهد که بایستد. ولی این فرد به سمت او می‌دود و افسر صهیونیست نیز او را به قتل می‌رساند.

تصویر زیر نیز از این صهیونیست منتشر شده است:

 

در همین ارتباط، یک دختر جوان فلسطینی شامگاه امروز یکشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی حرم ابراهیمی به شهادت رسید.

رسانه‌های صهیونیست نیز ادعا کردند که این دختر فلسطینی، با چاقو، یک افسر گارد مرزی رژیم صهیونیستی را زخمی کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین هم بعد از ظهر امروز اعلام کرد که یک زن فلسطینی به نام «غادة ابراهیم علی العریدی» از بیت لحم، در نتیجه جراحت ناشی از اصابت گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در روستای حوسان واقع در غرب بیت لحم به شهادت رسید.

غادة ابراهیم ۴۷ ساله که مادر شش کودک بود، در منطقه المطینه واقع در ورودی شرقی روستای حوسان هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول