اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح صیانت به‌صورت عادی در کمیسیون مشترک جدید بررسی و در صحن به رای گذاشته می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به رای نمایندگان به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی و انحلال کمیسیون مشترک طبق اصل 85 قانون اساسی گفت: برهمین اساس طرح صیانت به صورت عادی در کمیسیون مشترک جدید بررسی و گزارش آن به رای گذاشته می‌شود.

طرح صیانت به‌صورت عادی در کمیسیون مشترک جدید بررسی و در صحن به رای گذاشته می‌شود

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رأی نمایندگان مجلس به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی اظهار داشت: بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس دارای روند خاصی است که مانند بررسی طرح‌ها و لوایح است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل کمیسیون مشترک که با کمیسیون مشترک طبق اصل 85 قانون اساسی متفاوت است، بخش‌های مختلف طرح صیانت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آنکه متن اولیه مورد بررسی قرار گرفت، گزارش آن به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد و صحن فصل به فصل و ماده به ماده آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: بعد از رأی امروز نمایندگان مجلس برای بازگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس، کمیسیون مشترکی که طبق اصل 85 قانون اساسی تشکیل شده بود منحل می‌شود و  کمیسیون مشترک دیگری با حضور نمایندگانی که از کمیسیون‌های تخصصی مجلس به این کمیسیون معرفی شده‌اند، تشکیل خواهد شد و درباره طرح صیانت به بحث و بررسی خواهد پرداخت.

سلیمی گفت: کمیسیون مشترکی که در آینده تشکیل خواهد شد مانند سایر کمیسیون‌ها وضعیت استانداردی خواهد داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول