اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکست پروژه اماراتی-بحرینی برای خدمت به رژیم صهیونیستی در ورزش/وقتی فلسطین دست خالی برنده شد

پروژه بزرگ اماراتی-بحرینی برای خدمت به رژیم صهیونیستی از طریق ورزش به بن بست رسید.

شکست پروژه اماراتی-بحرینی برای خدمت به رژیم صهیونیستی در ورزش/وقتی فلسطین دست خالی برنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رژیم اشغالگر قدس از سال گذشته با امضای قراردادهای همکاری با برخی از کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس در تلاش است تا عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان را بیشتر کند اما پروژه بزرگ صهیونیست ها به بن بست خورده است.

یکی از ابعاد مهم برنامه بلندمدت رژیم اشغالگر برای هموار ساختن روابطش با کشورهای مسلمان و عربی استفاده از ابزار ورزش است. صهیونیست ها با همکاری عربستان سعودی و همپیمانش در تلاش است تا عادی سازی روابط با آن ها را تسریع ببخشند.

امارات و بحرین به عنوان بازوی راست و چپ عربستان این روزها به غلامان حلقه به گوش صهیونیست ها تبدیل شدند تا از طریق مسابقات ورزشی کشورهای دیگر را مجبور به رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر کنند.

اما اقدامات اخیر ورزشکاران مسلمان در عدم رویارویی با نمایندگان صهیونیست ها پروژه بزرگ سعودی-اماراتی برای حمایت از رژیم اشغالگر را به بن بست رسانده است.

*سیلی محکم مربیان اردنی و الجزائری به بحرین خائن

برای نمونه در ماه مارس گذشته بحرین میزبان دوره آموزشی مربیان کیک بوکسینگ بود. بحرینی ها با گرفتن این میزبانی این هدف را داشتند تا مربیانی رژیم اشغالگر را به این دوره آموزشی دعوت کنند تا با حضور مربیان کشورهای مسلمان و عربی روند عادی سازی از طریق ورزش انجام شود.

اما در همان ابتدای آغاز دوره آموزشی مربیان کیک بوکسینگ در منامه مربیان اردنی و الجزایری به صورت دسته جمعی به دلیل حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی در این دوره ها انصراف دادند و حاضر به نشستن در کنار اشغالگران در کلاس های آموزشی نشدند.

*بن بست پروژه بزرگ امارات برای خدمت به رژیم اشغالگر در ورزش

بعد از ناکامی بحرین در پروژه عادی سازی روابط از طریق ورزش با صهیونیست ها این بار امارات دیگر غلام حلقه به گوش اشغالگران دست به کار شد.

گرفتن میزبانی مسابقات جهانی شمشیربازی بهانه ای برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای مسلمان و عربی شد. اما اماراتی ها شکست بزرگتری از بحرین در این راه تجربه کردند.

در همان آغاز مسابقات تیم ملی شمشیر بازی اردن به صورت دسته جمعی بعد از یک هفته حضور در امارات به خاطر رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر از این تورنمت انصراف داد و اولین ضربه به پروژه امارات برای خدمت به صهیونیست ها از سوی اردنی ها وارد شد.

محمد الفضلی شمشیرباز کویتی دومین ضربه را به پیکره امارات و رژیم اشغالگر زد. بعد از انصراف دسته جمعی تیم ملی اردن این ورزشکار کویتی حاضر نشد مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی بازی کند.

اما این پایان کار نبود و ضربه کاری را در نهایت ورزشکاران کشور لیبی به امارات و رژیم اشغالگر وارد کردند. روز گذشته قرار بود فینال این مسابقات جهانی شمشیربازی نمایشی باشد میان ورزشکاران صهیونیست با نمایندگان لیبی تا به جهان نشان دهند روابطشان با کشورهای عربی و مسلمان عادی شده اما با اقدام بشردوستانه و حمایتی ورزشکاران لیبی از فلسطین نقشه شوم اماراتی-صهیونیستی بر باد رفت.

این دو تورنمنت ورزشی به میزبانی بحرین و امارات برای خدمت به رژیم اشغالگر طرح ریزی شده بود که با اقدامات ورزشکاران آزاده و حامی حقوق بشر به بن بست خورد و هزینه چند صد میلیون دلاری صهیونیست ها برای عادی سازی روابط از طریق ورزش به نتیجه نرسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول