اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شناسایی 4300 طلبه شهید در ایلام

روابط عمومی حوزه علمیه ایلام گفت: بر اساس آمار کشوری از زمان مشروطیت تا کنون ۴۳۰۰ طلبه شهید، قریب به ۱۵ هزار طلبه جانباز، رزمنده و آزاده و ۲۴ طلبه شهید مدافع حرم تقدیم نظام شده است.

شناسایی 4300 طلبه شهید در ایلام

یونس گلی روابط عمومی حوزه علمیه استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص اقدامات جهادی طلاب حوزه علمیه استان ایلام گفت: در اوایل موج سوم گروهی جهادی تشکیل و به جهت تقویت روحیه بیماران و رفع استرس و اضطراب ناشی از بیماری منحوس و ناشناخته کرونا وارد میدان عمل شدند و توانستند تأثیر به سزایی در بیماران و مجموعه کادر درمان داشته باشند.

وی افزود: از جمله اهداف و چشم انداز این گروه تداوم و حفظ این اتحاد و حضور مستمر تا نابودی کامل کرونا است.

روابط عمومی حوزه علمیه بیان کرد: از اقدامات جهادی دیگر می‌توان به جمع آوری کمک برای بیماران نیازمند و شناسایی آنها جهت رسیدگی به مشکلات متعدد خانواده تا حصول نتیجه مطلوب و گرفتن ارتباط معنوی و ایجاد صمیمیت و انس با بیماران جهت انتقال مباحث دینی به آنها بود.

گلی در خصوص اهم فعالیت‌ها از زمان تاسیس تاکنون تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های این مجموعه از زمان تاسیس می‌توان به پخش و توزیع پذیرایی و غذای مناسب در بین بیماران، ایجاد ارتباط مستمر بعد از ترخیص با بیمارانی که مشکل روحی داشته‌اند، دیدار با شاکیان زندانی‌ها و اخذ رضایت از آنها، برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف از جمله بردن خادمین امام رضا (ع) در بین بیماران و تغسیل و تدفین اموات کرونایی اشاره کرد.

روابط عمومی حوزه علمیه ایلام در خصوص اقدام طلاب و روحانیون جهادی به سیل زدگان اضافه کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی و اسباب بازی بین سیل زدگان منطقه ماژین توزیع شد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده نیز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های فرهنگی شاد برای نوجوانان و جوانان از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات متنوع مانند طناب کشی، شعرخوانی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: بر اساس آمار کشوری از زمان مشروطیت تا کنون ۴۳۰۰ طلبه شهید، قریب به ۱۵ هزار طلبه جانباز، رزمنده و آزاده و ۲۴ طلبه شهید مدافع حرم تقدیم نظام شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول